ramazan
ramazan

قتل وحشتناک جوانی پای ریل قطار

مجموعه : اخبار
قتل وحشتناک جوانی پای ریل قطار
 یک چوپان در نزدیکی ریل راه‌آهن ساوه با دیدن پیکر مرد ناشناس پلیس را در جریان قرار داد. 30 شهریور ماه سال جاری مرد جوان که برای تسویه حساب مالی از نمایشگاهش در شهریار به شهر ساوه رفت نمی‌دانست قربانی توطئه‌ای خواهد شد که در آن به کام مرگ تلخی فرو خواهد رفت.
 
این مرد 38 ساله که «علیرضا» نام داشت از چند مرد طلب 70 میلیونی داشت. بنابر این سر قرار رفت تا قرض قدیمی‌اش را تسویه کند ولی رفتن وی هیچ بازگشتی نداشت.
ساعت 9 صبح آخرین روز شهریور ماه مرد چوپان در حوالی شهر ساوه در حال چراندن گوسفندانش بود که از دور با شئ عجیبی کنار ریل خط آهن روبه‌رو شد. وی هنگامی که جلوتر رفت تا ببیند چه چیزی روی زمین افتاده با تعجب با پیکر بی‌جان و خون آلود مردی روبه‌رو شد که به کام مرگ فرو رفته است.
 
با مخابره مرگ مرموز این جوان به پلیس 110، تیمی از مأموران برای بررسی ماجرا در صحنه جنایت حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند، آنان با بررسی جسد مرد جوان که مشخص بود از مرگ وی چندین ساعت می‌گذرد، ابتدا احتمال دادند وی در برخورد با قطار جان خود را از دست داده است ولی تجسس‌‌‌های بیشترشان حاکی از آن بود که وی ابتدا با طناب خفه شده است و قاتلان ناشناس وی را از زیرگذری که قطار از آنجا عبور می‌کرد آویزان کرده‌اند و پیش از برخورد قطار با جسد این مرد وی دیگر زنده نبود. با در جریان قرار گرفتن بازپرس جنایی وی به تیمی از کارآگاهان شهر قم دستور داد تا سرنخی از قتل مرموز قربانی بیابند و از پزشکی قانونی نیز خواست تا زمان وقوع مرگ را نیز مشخص کند.
 
در ادامه با توجه به ناشناس بودن قربانی کارآگاهان با بازرسی از لباس‌هایش موفق شدند مدارک شناسایی وی را به دست بیاورند و با تماس به خانواده‌اش آنان را در جریان مرگ هولناک وی قرار دهند.
 
پس از گذشت چند روز نتایج پزشکی قانونی نشان داد که قربانی که «علیرضا» نام داشته ابتدا با خفگی از دنیا رفته و سپس عامل یا عاملان جنایت جسد وی را با طناب از زیرگذر قطار آویزان کرده‌اند.
 
یکی از اعضای خانواده «علیرضا» که از به قتل رسیدن وی بسیار شوک زده شده بود در تحقیقات کارآگاهان گفت: ظهر روز پنجشنبه 30 شهریور ماه «علیرضا» که نمایشگاه‌دار است و وضع مالی بسیار خوبی نیز داشت از شهریار برای گرفتن طلب 70میلیونی‌اش به شهر ساوه رفت و چند ساعت بعد با من تماس گرفت و گفت که خودرواش را در پارکینگ در شهر رباط‌کریم گذاشته است و از من خواست که بروم و خودرو‌اش را به شهریار ببرم.
 
وی در ادامه افزود: یک ساعت بعد از آن تماس علیرضا دوباره تماس گرفت و از من خواست تا 5 میلیون تومان به حسابش واریز کنم، من نیز کارش را انجام دادم ولی با گذشت چندین ساعت دیگر از وی خبری نشد و هر چقدر به موبایلش زنگ زدم، خاموش بود، هر کجا که می‌دانستیم زنگ زدیم ولی کسی از سرنوشت وی اطلاعی نداشت تا این که روز بعد از کلانتری شهر ساوه تماس گرفتند و گفتند جسد علیرضا توسط یک چوپان پیدا شده است.
 
بنابر این گزارش نازوب با توجه به این که پلیس جنایی قم در حال تجسس‌‌‌های بیشتر در این زمینه است سرنخ‌‌‌های دیگری به دست آورده است، تلاش برای شناسایی چند مرد مظنون در پرونده قتل مرموز مرد جوان قرار دارد و هم‌اکنون نیز یکی از مظنونان تحت بازجویی آنان قرار دارد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان