ramazan
ramazan

شرط عجیب بازیگر سرشناس برای بخشش نامزدش!!

شرط عجیب بازیگر سرشناس برای بخشش نامزدش!!
تابستان امسال ، کریستین استوارت ، بازیگر نقش سفید برفی ، در رسانه های عمومی اعتراف کرد که با روپرت سندرز، کارگردان فیلم "سفید برفی و مرد شکارچی " به نامزدش رابرت پتینسون خیانت کرده است اما به گزارش نازوب خبرهای اخیر حاکی از آن است که رابرت حاضر است کریستین را ببخشد فقط به شرط اینکه کریستین به او یک تعهد واقعی بدهد.
یک منبع خبری گفت:" راب به کریستین گفت که فقط یک راه برای بخشیدن گناه او وجود دارد و آن هم این است که کریستین به او یک تعهد واقعی بدهد. راب خیلی مشتاق است که با کریستین ازدواج کند و دلش نمی خواهد کریستین را ببخشد مگر اینکه بداند این رابطه برای کریستین هم خیلی مهم است و حاضر است متعهد شود.
اگرچه کریستین قلب راب را شکسته و احساست او را به شدت جریحه دار کرده اما او متوجه شده است که بدون کریستین نمی تواند زندگی کند . عشق و علاقه راب به کریستین هرگز کم نشد و او معتقد است که کریستین هم هنوز او را دوست دارد.
او تصمیم دارد کریستین راببخشد و به او یک فرصت دوباره بدهد اما فقط در صورتیکه کریستین استورات ثابت کند که این رابطه برای او نیز جدی و مهم است حاضر است به او یک فرصت دوباره بدهد."

در قسمت قبلی مجموعه گرگ و میش، شخصیت ادوارد کولن که رابرت پتینسون نقش او را بازی می کند با شخصیت بلا سوان که کریستین استوارت نقش او را بازی می کند، ازدواج کرد. قبل از اینکه ماجرای خیانت کریستین در رسانه ها منتشر شود ، رابرت پتینسون قصد داشت در زندگی واقعی هم از کریستین خواستگاری کند. در آن زمان کریستین هیچ عجله ای برای ازدواج نداشت اما در حال حاضر این ستاره ۲۰ ساله برای بخشوده شدن و پیوند دوباره با رابرت چاره ای بجز پذیرفتن پیشنهاد ازدواج رابرت ندارد.

یکی از نزدیکان این زوج در ادامه مصاحبه خود با روزنامه روز یکشنبه دیلی استار گفت:" قبلا هم آنها به وضوح درباره ازدواج با هم صحبت کرده بودند و کریستین به او گفته بود که برای ازدواج دوست ندارد عجله کند. اما در حال حاضر کریستین حاضر است برای بخشیده شدن و پیوند دوباره با رابرت هر کاری انجام دهد و یکی از شرایط مهم رابرت ازدواج و تعهد دادن برای آینده است . راب خیلی رمانتیک و سنتی است"


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان