لاغری با نازوب

 چهره های ایرانی و خارجی پایگاه ناز وب

مهارت و ترفندهای زندگی وبسایت ناز وب

3 تمرین برای دست یابی به ران هایی رویایی

3 تمرین برای دست یابی به ران هایی رویایی

ران ها، بخش هایی از بدن هستند که به طور ویژه ای از خود سرسختی نشان می‌دهند… علاوه بر تغذیه ای متعادل، این تمرین های لاغری نیز می‌توانند به شما در زیباتر کردن این ابزارهای جلب توجه کمک کنند!
برای به دست آوردن نتیجه ای ثابت و همیشگی، این حرکات را تا جایی که می‌توانید انجام دهید: حداقل 3 بار در هفته، خصوصاً در اول کار.

نکته

ران های تان را صاف کنید: تمرین شماره 1

به پهلو دراز بکشید، پاهای تان را دراز کنید. به آهستگی، تا جایی که می‌توانید پای تان را بالا بیاورید و به مدت 5 ثانیه این حالت را حفظ کنید، سپس رها کنید.

بعد از انجام یک سری کامل، روی پهلوی دیگر همین حرکت را تکرار کنید.
یک سری یعنی، 10 بار بالا آوردن هر پا.

ران های تان را صاف کنید: تمرین شماره 2

همچنان روی زمین درازکش بمانید، سرتان را روی کتف تان قرار دهید و پاهای تان را با زاویۀ قائمه جمع کنید. به آهستگی در حالی که پای تان را بالا می‌آورید و به یک سمت خم می‌کنید، نفس بگیرید سپس نفس تان را بیرون بدهید: در این حالت باید احساس کنید که ماهیچه های ران تان به کار افتاده اند.
3 سری 12 تایی از این حرکت را برای هر پا متناسب با ریتم خودتان انجام دهید.

ران های تان را صاف کنید: تمرین شماره 3

حالا بایستید، شانه های تان را رها کنید و دست های تان را به پشت یک مبل تکیه دهید. پاهای تان باید کاملاً کشیده باشند، کف پای تان را خم کنید، سپس پای تان را به سمت پهلوی تان بالا بیاورید.
اگر این حرکت برای تان خیلی سخت است، می‌توانید پای فعال تان را کمی خم کنید.
2 سری، هر سری شامل 12 بار بالا آوردن هر پا، برای این حرکت توصیه می‌شود.

نکته
حین انجام این حرکات، مراقب باشید که پشت تان صاف بماند و شانه های تان رها باشند؛ کار کردن نیم تنۀ پایین به معنای رها و سست کردن بالا تنه نیست!

 چهره های ایرانی و خارجی پایگاه ناز وب

مطالب داغ چند روز گذشته
زیباترین فوتبالیست زن جهان الکس مورگان + گالری تصاویر داغ
زیباترین فوتبالیست زن جهان الکس مورگان + گالری تصاویر داغ
مشاهده بیشتر