ramazan
ramazan

درگیری هنرپیشه زن معروف با مرد 25 ساله

درگیری هنرپیشه زن معروف با مرد 25 ساله
لیندسی لوهان که چندی قبل به خاطر فرار از یک صحنه تصادف تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود به تازگی هم مدعی شده یک مرد جوان به او آسیب زده است!
 برخی هنرمندان هالیوودی چنان در حواشی غرق شده اند که اگر ماهی بگذرد و خبری تازه از درگیریهای آنها با مخدر یا پرونده های جنایی به گوش نرسد اسباب تعجب است. «لیندسی لوهان» از جمله این هنرمندان حاشیه ای است. لوهان که چندی قبل به خاطر فرار از یک صحنه تصادف تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود به تازگی هم مدعی شده یک مرد جوان به او آسیب زده است!

به گزارش نازوب به نقل از wrap.com ماجرا از این قرار است که خانم لوهان بعد از ملاقات با مردی 25 ساله در هتلی واقع در منهتن به علت اینکه این مرد با گوشی موبایلش از وی عکس گرفته با او درگیری لفظی پیدا کرده است و این درگیری به برخورد فیزیکی انجامیده است. گویا لوهان به همراه تعدادی از دوستانش در طبقه پانزدهم هتل دبلیوی منهتن بوده که این مرد جوان به طور مخفیانه از لوهان عکس گرفته است و آگاهی لوهان از این مساله، اسباب ناراحتی وی را موجب شده است.

پلیس هویت این مرد را مشخص کرده و معلوم شده که نام وی «کریستین لابِلا» است. لوهان به پلیس گفته که حدودا ساعت چهار بامداد یکشنبه گذشته تصاویر خود را روی موبایل این مرد دیده و گوشی موبایل را از دست او گرفته است اما «لابلا» لوهان را هل داده و جراحاتی را هم به وی وارد نموده است. بعد از این درگیری لوهان سعی می کند فرار کرده و از راه پله ها به لابی هتل برود ولی به دلایلی نامعلوم بازگشته و دوباره با «لابلا» مواجه می شود؛ این رویارویی درگیری دیگری را در پی دارد تا جایی که لوهان با فشردن دکمه «اعلان خطر» کاری می کند که «لابلا» فرار کند. اما فرار این مرد جوان هم بی نتیجه است چراکه وی حین فرار با پلیس روبرو شده و پلیس هم بلافاصله او را دستگیر می کند.

نماینده قانونی لوهان یعنی «استیو هونیگ» بروز درگیری مابین لوهان و یک مرد 25 ساله را تایید کرده و از این مساله سخن گفته که هرچند لوهان زخمی شده اما آسیب دیدگی اش آن قدر جدی نبوده که به حضور او در بیمارستان منجر شود. لوهان سعی دارد به شیوه قانونی شکایت خود علیه «کریستین لابلا» را پیگیری کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان