ramazan
ramazan

برای کاهش چین و چروک پوست چه کنیم

برای کاهش چین و چروک پوست چه کنیم
با استفاده از این مواد خوارکی روی پوست خود تا حد زیادی از چین و چروک ها جلوگیری کنید و همواره پوستی شاداب و جوان داشته باشید. نازوب
سفیده تخم‌مرغ
چند تا سفیده تخم‌مرغ را داخل کاسه‌ای کوچک ریخته، هم بزنید. صورت خود را با آن ماساژ دهید. بگذارید 15 دقیقه روی آن باقی‌ مانده، خشک شود. با آب گرم صورت خود را بشویید و از جادوی جوانی ویتامین‌های B و سرشار C بهره‌مند شوید.
 
روغن زیتون
روغن زیتون طبیعی کمک می‌کند پوست شما نرم و انعطاف‌پذیر باقی بماند. به آرامی چند قطره از آن را قبل از خواب روی صورت خود ماساژ دهید و با حوله‌ای نرم آن را پاک کنید. بعد از خواب متوجه نرم و سالم به نظر رسیدن پوست خود خواهید شد.
 
ماساژ
چند دقیقه وقت بگذارید. لوسیون مورد علاقه خود را روی صورت ماساژ دهید. در مورد قسمت‌هایی مانند گردن، زیر چشم و پیشانی بیش‌تر دقت کنید. می‌توانید برای آرامش بیش‌تر و درمان به ماساژورهای ماهر که با نقاط حساس صورت و گردن آشنا هستند، مراجعه کنید.
 
میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات تازه که سرشار از ویتامین‌های A و D باشند، صورت شما را پرتر نشان می‌دهند. نوشیدن آب سبزیجات یا آبمیوه تازه به ترمیم پوست از داخل و شادابی آن کمک می‌کند.
 
آب‌ لیمو
یک برش لیمو را روی چین ‌و چروک‌ها و خطوط ریز صورت خود ماساژ دهید. اسید لیمو کمک می‌کند پوست روشن‌تر به نظر برسد و بروز چین‌ و چروک را به تعویق ‌اندازد. با کشیدن نفسی عمیق از رایحه خوش مرکبات تازه بهره‌مند شوید.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان