قتل فجیع مادر و دختر به ضرب گلوله و چاقو

مجموعه : اخبار
قتل فجیع مادر و دختر به ضرب گلوله و چاقو
نازوب به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع دو فقره قتل در یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شهرستان قروه، ماموران انتظامی شهرستان در محل حاضر و به بررسی و بازرسی پرداختند و متوجه شدند كه هویت مقتولان که مادری 50 ساله به همراه دختر 22 ساله‌اش بودند، احراز و شناسایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران تحقیقات محلی و بررسی مستندات را آغاز کردند که در همان بدو امر ماموران به یکی از همسایه‌های مقتولان مظنون و نامبرده را که مردی 36 ساله بود برای بازجویی بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی قروه با بیان اینکه فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از موضوع شد تصریح‌کرد: پس از تحقیقات تخصصی و ارائه مدارک و دلایل مستند فرد مظنون به ارتکاب به قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را از انجام این جرم دخالت مقتولان در زندگی خانوادگی‌اش عنوان کرد. به گزارش ایسنا، هاشمی‌فر افزود: متهم پس از اعتراف به قتل محل اختفای آلات قتاله شامل یک فقره اسلحه و یک کارد آشپزخانه را که در مکانی دور از محل وقوع جرم بود به ماموران نشان داد.

فرمانده انتظامی قروه خاطرنشان کرد: متهم، زن 50 ساله را با شلیک یک گلوله از پای درآورده بود و سپس با کارد آشپزخانه دختر وی را نیز به قتل رسانده و برای سردرگم کردن ماموران پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت جواهرات مقتولان کرده بود. وی افزود: متهم به قتل پس از بازجویی برای رسیدگی به جرم تحویل دادسرا شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان