ramazan
ramazan

چه گل هایی برای دسته گل عروس مناسب است

چه گل هایی برای دسته گل عروس مناسب است
نازوب: دسته گل عروس می تواند یک دسته گل ساده با یک نوع گل باشد و یا در تزئین آن از ترکیب چندین گل با رنگ های مختلف استفاده شده باشد. به هر حال بهتر است برای انتخاب نوع گلهایی که قصد دارید در دسته گل عروس خود استفاده کنید، خوب فکر کنید، چرا که یکی از ماندگارترین خاطرات شما را تشکیل می دهد.
آرزوی هر عروسی است که در شب عروسی خود، دسته گلی منحصر به فرد و زیبا به دست بگیرد. داشتن کمی اطلاعات در باره گلها، می تواند به شما کمک کند که دسته گل عروس خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در این مقاله اطلاعات مختصری در باره گلهای پرکاربرد در دسته گل عروس ارایه می دهیم.
گل رز
برای دسته گل عروس، هیچ گلی به اندازه گل رز طرفدار ندارد. انواع مختلفی از گل رز، در اندازه ها و رنگ های متنوع وجود دارند. این گل خوش رنگ و خوش بو، نماد و سمبل شور و عشق است و همین باعث شده است که در دسته گل های عروس، کاربرد زیادی داشته باشد.
 
لیلیوم (سوسن)
لیلیوم یا سوسن گلی بسیار زیبا، خوشرنگ و پرطرفدار است. البته کمی هم گران قیمت است. لیلیوم در نژادهای مختلف و رنگ ها و اندازه های متفاوت وجود دارد و برای تزئینات عروسی از جمله دسته گل عروس و یا ماشین عروس بسیار پرکاربرد است. اگر از این گل برای دسته گل عروس خود استفاده می کنید، حتما از نژادهای هلندی آن استفاده کنید چرا که در برابر گرما و کم آبی، مقاوم تر هستند و در طول جشن عروسی، پژمرده نخواهند شد.
 
پائونیا
پائونیا که در فارسی به آن گل صدتومانی یا گل صدبرگ هم می گویند، گلی بزرگ، پرپشت و کمی گران است. این گل بسیار معطر است و عطری شیرین دارد. پائونیا انتخاب مناسبی برای تزئینات عروسی است و استفاده از چند عدد پائونیا در تزئین دسته گل عروس می تواند بسیار جذاب باشد. البته می توان تمام دسته گل عروس را نیز از گلهای پائونیا درست کرد.
 
گل آلاله
گل آلاله گلی بزرگ و پر از گلبرگ است و در رنگ های زرد، نارنجی، سفید و صورتی وجود دارد. این گل در دسته گل های عروس می تواند در کنار گلهای رز استفاده شود.
لاله
لاله یک گل زیبای بهاری است که پرورش آن بسیار آسان است. گل لاله انتخاب جالبی برای دسته گل عروس خواهد بود. لاله نماد خوشبختی است و در طرح ها و اندازه های مختلف کشت می شود و به همین دلیل، سلیقه های مختلف را به خود جلب می کند.
 
نیلوفر لیلی کالا
لیلی کالا از خانواده نیلوفرهاست. عروس خانم هایی که احساسات لطیفی دارند، این گل ظریف را در دسته گل عروس خود استفاده می کنند. انحناهای خاص " لیلی کالا" ظرافت خاصی به آن بخشیده است. این گل نیز در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد و انتخاب مناسبی برای دسته گل عروس خواهد بود.
 
ادریسی
ادریسی به دلیل انبوه گلبرگهایی که دارد و اصطلاحا پرپشت است، طرفداران زیادی دارد. انتخابی مقرون به صرفه برای دسته گل عروس که در رنگهای سبز، صورتی، سفید، کبود و آبی کشت می شود.
 
ارکیده
ارکیده انتخاب عروس خانم هایی است که سلیقه خاص و منحصر به فرد دارند. ارکیده، گلی خوشرنگ و گرمسیری است که می تواند جلوه خاصی به دسته گل عروس ببخشد.
 
یاسمن
یاسمن (یاس فرنگی)، گلی ریز و ستاره ای شکل است و می تواند جلوه ای خاص به دسته گل عروس ببخشد. از یاس فرنگی می توان در وسط دسته گل عروس استفاده کرد و یا در دسته گل های بزرگتر برای پُر کردن فضاهای خالی لابلای گل ها از آن استفاده کرد.
 
گل مروارید
گل مروارید برای جشن عروسی در فصل بهار یا تابستان بسیار مناسب است. این گل بسیار ارزان است و در رنگ ها و اندازه های مختلف یافت می شود و می تواند جلوه خاصی به دسته گل عروس بدهد.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان