فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی
نازوب: فیلم برداری محرمانه از مهران مدیری و هدیه تهرانی در کنسرت مازیار فلاحی
 
او در آخرین سانس كنسرت سه شنبه شب اش، میزبان تعداد زیادی از ستاره‌های سینما و فوتبال بود. ستاره‌هایی كه حضور پر تعدادشان در سالن، این برنامه را تحت تاثیر خود قرار داد.
در این بین صحنه‌هایی از مجموعه «قلب یخی» هم در آن واحد و در حالی كه هیچ كدام از حاضرین در سالن خبر نداشتند، فیلم برداری شد و دوربین‌های این مجموعه كه از قبل در محل‌های خاصی فیكس شده بودند، بخش‌های یكی از قسمت‌های این مجموعه را تصویر برداری كردند. مازیار فلاحی خودش هم یكی از بازیگران این مجموعه است و قرار است از آهنگ‌های او هم در قلب یخی استفاده شود. به نظر می رسد كنسرت سه‌شنبه شب او نیز یكی از صحنه‌های حضور فلاحی در مجموعه البته در كنار ستاره‌هایی چون هدیه تهرانی و مهران مدیری بود. هرچند در این بخش هیچكدام از بازیگران مجموعه، دیالوگی ادا نمی‌كردند و محوریت روی خود مازیار فلاحی بود، ولی گریم 30 دقیقه‌ای بازیگران در بك استیج قبل از حضور در سالن، نشان دهنده این بود كه حضور آنها در كنسرت اتفاقی نیست و این تصاویر برای مجموعه «قلب یخی» آماده و فیلمبرداری می‌شود. همین تصویربرداری مخفیانه باعث شد كه در سانس دوم هیچ عكاسی حق عكس گرفتن در سالن را نداشته باشد و به جز دو عكاس ویژه سایت موسیقی ما كنسرت بقیه از سالن برنامه به بیرون هدایت شدند.
هیچكدام از بازیگران و حتی خود مازیار حق هیچگونه گفتگویی درباره این بخش مهم سریال «قلب یخی» با رسانه‌ها را نداشتند تا همه چیز كاملا محرمانه بماند و حضور این همه بازیگر در سالن برنامه، صرفا جهت تماشای كنسرت، قلمداد شود.

•   مازیار مثل همیشه مسلط و با احساس
مازیار فلاحی در همه اجراهای زنده‌اش به یك اندازه «خوب» است. او معمولا با انرژی بالا برنامه را شروع می‌كند و همیشه هم سعی می‌كند در طول اجرا، غافلگیری ها و به قول معروف«چَك» هایش را یكجا خرج نكند.
سه‌شنبه شب نیز عاشقانه ها یكی پس از دیگری در سالن اجرا شدند و بر خلاف اكثر برنامه های پاپ،‌ كه معمولا حاضرین در سالن از جیغ و داد كبود می شوند، سالن غرق در سكوتی صمیمی شده بود و در طول كنسرت هم این حس زیبا ، بیشتر و بیشتر می شد.

•    كاپیتان‌های سرخابی
بخش ویژه برنامه سه شنبه شب مازیار حضور جالب توجه كاپیتان های محبوب تیم های استقلال و پرسپولیس بود.
مازیار قبل از همه با معرفی «فرهاد مجیدی» نیمه استقلالی سالن را به هوا برد و باعث شد جو فوتبالی جالب توجهی در سالن به راه بیفتد. در ادامه مازیار با نشان دادن پیراهن شماره 8 پرسپولیس رو به جمعیت گفت:‌ «صاحب این پیراهن، قرار بود امروز امروز اینجا باشد ولی به دلیل تمرین خارج از برنامه نتوانستند بیایند و پیراهن شان را برای من و همه حاضران فرستادند. كسی كه همه ما دوست اش داشته و داریم و شخصیتی بسیار محبوب در بین همه ایرانی هاست…«علی كریمی».» گفتن این جمله ها كل سالن به احترام علی كریمی به صورت ایستاده او را تشویق كردند و پس از لحظاتی تشویق این بازیكن به سبك هواداران استادیومی، كل فضای سالن را در بر گرفت : « علی كریمی…علی كریمی…».

•    ستاره‌های خوش اخلاق
هدیه تهرانی با یك ردیف فاصله از مهران مدیری و رضا عطاران در ردیف دوم سالن نشسته بود و تا لحظه معرفی اش هم كسی از حضور او در سالن خبر نداشت. ظاهرا در بخشی از داستان مجموعه قلب یخی او درگیر یك رابطه عاطفی با مهران مدیری می شود و در متن فیلمنامه این طور عنوان شده كه در تعقیب مدیری به سالن برج میلاد می‌رسد و او را در حین تماشای كنسرت مازیار فلاحی می‌بیند در حالی كه صمیمی ترین دوست‌اش (كه نقش آنرا در این مجموعه رضا عطاران بازی كرده)‌، كنار اوست و …
در اواسط كنسرت مازیار هنرمندان حاضر در جمع را به حاضرین در سالن معرفی كرد تا یك بار دیگر جمعیت حاضر در سالن چیزی در حدود دو دقیقه به صورت ایستاده به تشویق آنها بپردازند.

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 

فیلمبرداری محرمانه از دو هنرمند در کنسرت فلاحی

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان