ramazan
ramazan

افتتاحیه فیلم اختاپوس با یک زوج خوشبخت+ عکس

مجموعه : فرهنگ و هنر
افتتاحیه فیلم اختاپوس با یک زوج خوشبخت+ عکس
افتتاحیه فیلم سینمایی اختاپوس به كارگردانی جواد هاشمی ساعاتی قبل در سینما فلسطین برگزار شد تا این فیلم در گروه سینمایی قدس جایگزین كلاه قرمزی و بچه ننه شود. فیلمی كه بار دیگر رونق را به سینمای كودك بازگردانده و باید دید آیا اختاپوس می تواند اكران موفق این فیلم را ادامه دهد.

به گزارش نازوب به نقل از كافه سینما جواد هاشمی كارگردان اختاپوس در افتتاحیه این فیلم  گفت: همه گفتند چرا برای اولین كار سینمایی ات فیلم جنگی نساختی . گفتم تخصص من كار كودك و نوجوان است و باید یكجوری دین خودم را تا وقتی زنده هستم به این سینما ادا كنم. یكی از دلایل ساخت این فیلم شاید فرار دختران  از دست پدر و مادرانی باشد كه برخی مواقع بداخلاقی می كنند و این بهانه ای می شود برای آنها كه از خانه بزنند بیرون.مخصوصا برای كسانی كه در خانواده هایشان مشكلات اساسی دارند برای همین از این منظر نگاه كردم.

خیلی از دوستان گفتند یكخورده فیلمت شنگولیه، من گفتم دوست داشتم كسانی را به سینماها بیاورم كه ممكنه این جذابیت ها آنها را به سالنها بكشاند اما بخاطر 29 سال سابقه در آموزش و پرورش دوست داشتم یك كار آموزشی-تربیتی ارایه بدهم و دوست دارم بچه ها بیایند كار را ببینند.

به همین دلیل از متولیان آموزش و پرورش دعوت كردیم كه باعث این امر شوند. بچه ها هم پدر و مادرهایشان را بیاورند تا اگر پدر و مادری بداخلاقی می كند و موجبات شرایطی می شوند كه خدای  ناكرده بچه ها از خانه بزنند بیرون، بفهمند كه دارند اشتباه می كنند. باید به بچه ها هم حق بدهیم.

سعی كردیم بچه ها را در این فیلم جدی بگیریم و پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای كودك این مملكت را با سختی و قرض ساختیم.همچنین امین زندگانی(بازیگر فیلم)  همراه با همسرش الیكا عبدالرزاقی در این مراسم حضور یافته بود که تصویرشان را در کافه سینما می‌بینید.

 

افتتاحیه فیلم اختاپوس با یک زوج خوشبخت+ عکس
 
آن‌ها به تازگی با هم ازدواج کرده‌اند، که امیدواریم مبارک باشد.در خلاصه داستان اختاپوس آمده: آهوی پیشونی سفید که به همراه پدر خود در جنگل زندگی می کند از دست بداخلاقی های پدر به ستوه آمده و تصمیم به رفتن سفر به قعر آرزوها به همراه عجوزه می کند.امین حیایی، محمد رضا شریفی نیا، امین زندگانی، گوهر خیراندیش، سیدجواد هاشمی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش خلق، هومن حاجی عبدالهی و امیر غفارمنش  از بازیگران این فیلم هستند.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان