ramazan
ramazan

رابطه تفکرات جنسی مردان با شخصیت شان!

رابطه تفکرات جنسی مردان با شخصیت شان!

غرایز آشكار و نهان زنان و مردان:

تا حالا خیلی شندیده ایم كه زنان وقتی در مورد مردان صحبت می كنند می گویند مردان همه ی فكرو ذهنشان در رابطه جنسی خلاصه می شود و فقط به دنبال غریزه جنسی خود هستند و همینطور شنیده ایم كه مردان نیز در مورد زنان می گویند زنان همیشه به دنبال قر و فر خودشان هستند و خلاصه اینگونه حرف ها. آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم دارای میل جنسی هستند و هم مایلند به سر و وضع خود برسند، اما تفاوت در اینست كه  نیازهای انسان ها به دو نوع تقسیم می شود: نیازهای آشكار و نیازهای نهان یا پنهان.

غریزه جنسی در مردان از نیازهای بارز یا آشكار آن ها می باشد و در عوض حس خودنمایی و ظاهر آرایی از نیازهای نهان آن ها؛ این در حالیست كه میل جنسی در زنان از نیازهای نهان و میل به خودنمائی از نیازهای آشكار آن ها به شمار می رود اما وجه مشترك این دو گروه اینست كه هر دوی آن ها چه زن و چه مرد هر دو نیاز را دارا می باشند.

پس تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیدیم كه نیاز جنسی در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هیچكس نمی تواند ادعا كند میل جنسی در او وجود ندارد، چرا كه خداوند غریزه جنسی را در وجود همه ماها قرار داده است.

غریزه جنسی در مردان

یكی از زیباترین و مقدس ترین امیال در انسان  میل جنسی یا غریزه جنسی می باشد كه خداوند به انسان و سایر موجودات زنده بخشیده اما تفاوت موجود بین انسان و سایر موجودات زنده همانند حیوانات،  در زمینه گرایش به جنس مخالف و این غریزه در آن است كه حیوانات به منظور تولید مثل، غریزه جنسی خود را بكار می گیرند و این در حالیست كه انسان ها در طول حیات خود شاید فقط معدود دفعاتی (امروزه بین 1 تا 3 مرتبه) به منظور تولید مثل، غریزه جنسی خود را بكار می گیرند.

غریزه و میل جنسی در هر شخصی وجود دارد و اگر كسی  ادعایی جز این امر داشته باشد حتما بیمار است. آنچه كه مسلم است این غریزه در هر دو جنس زن و مرد از غرایز قوی می باشد، چرا كه انسان موجودیست لذت جو و پاسخ به نیاز جنسی نیز از لذتی زیاد برخوردار است، پس ناخودآگاه همه انسان ها به دنبال پاسخ دادن به این نیاز خود هستند، اما هر نیازی می باید در مسیر صحیح خود پاسخ داده شود، به عنوان مثال همه ماها از پول خوشمان می آید اما میدانیم برای رسیدن به آن باید تلاش كنیم، كار كنیم. كار كردن برای كسب درامد بیشتر عمل صحیحی در جهت رفع نیاز اقتصادی ماست اما دزدی، كلاه برداری، قتل و … هم روشی نارصحیح پاسخ به نیاز اقتصادیست؛ شما كدام را انتخاب می كنید؟ اگر مورد دوم انخاب شماست پس در جامعه ای كه مد نظر شماست امنیت جایی ندارد.

تفكرات جنسی مردان و شخصیتی كه از آن ها می بینیم

مردان دارای تفكرات جنسی مختلفی هستند كه به آن ها فانتزی های جنسی گفته می شود،  اما این تفكرات جنسی برگرفته از نیازهای روحی و روانی آن هاست. اكثر افراد تصور می كنند مردان فقط با انجام یكسری اعمال پیش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسید، اما رابطه جنسی بین زن و شوهر از چه جهت مقدس است؟ آیا فقط به خاطر اینكه با انجام یكسری اعمال فیزیكی به ارضای جنسی برسیم؟ مسلما اگر اینگونه بود پس از لحظاتی یا ساعاتی مجددا نیاز جنسی  به حد اول خود برمیگشت و انگار نه انگار. پس هدف از رابطه جنسی بین زن و شوهر ارضای جنسی و ارضای روحی روانی می باشد.

ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی بر روی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر می باشد؛ حال آنكه اكثر افراد متاسفانه فقط بخش اول كه همان ارضای جنسیست را دنبال می كنند، در صورتی که اگر به دنبال ارضای جنسی و روحی هر دو باشند لذتی چندین برابر و البته ماندگار در آن ها شكل می گیرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان