ramazan
ramazan

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)

عطرهای سرد معمولا بوی تمیزی ،جوانی وانرژی می دهند. درون مایه رایحه این قبیل عطرها بوی اقیانوس ها را در ذهن زنده می کند. در اسم چنین عطرهایی اغلب نام " آب " ، " یخ "، "باران " ویا " خنک" به کار می رود ومعمولا در شیشه های آبی تولید شده وجعبه های بسته بندی آنها نیز به رنگ آبی انتخاب می شوند. خانواده این قبیل عطرها بیشتر برای خانم های فعال وورزش دوست پیشنهاد می شود. از مشهورترین انواع این عطرها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)

Issey Miyake l’Eau de Issey

Bulgari Blu Notte

Marc Jacobs Rain

Giorgio Armani Acqua di Gio

Davidoff Cool Wate

 عطرهای میوه ای رایحه این نوع عطرها در لطافت وانرژی کمی شبیه به رایحه عطرهای خنک است ، با این تفاوت که قدری شیرینی نیز در آن احساس می شود. درون مایه اصلی این قبیل عطرها معمولا دربردارنده رایحه مرکبات است ؛ مانند: لیمو، پرتقال وگریپ فروت . البته برخی از انواع عطرهایی که در این گروه جای می گیرند بوی سیب ، انگور، گیلاس، هلو وتمشک می دهند. خانم هایی که این قبیل بوها را دوست دارند معمولا خوشبین و خوش مشرب بوده وبه راحتی می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. از جمله معروف ترین عطرهای میوه ای که این روزها از طرفدارهای زیادی برخوردار هستند ، عبارتند از:  

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)

Fresh Suger

Acqua di parma Colonia

L.A.M.B by Gwen Stefani

Cartier Eau de Cartier

  عطرهای گلی خیلی راحت می توانید بوی این قبیل عطرها را تشخیص دهید. بوی یک یا دو گل در آنها به راحتی قابل تشخیص است . درون مایه اصلی این نوع عطرهادر بردارنده رایحه گل های مختلفی نظیر رز، یاسمن، یاس ومریم است . این قبیل عطرها مختص خانم های رمانتیک با روحیه زنانه است .اغلب خانم ها نسبت به این نوع عطرها علاقه خاصی دارندو می توان گفت که این گروه ازجمله محبوب ترین عطرهای انتخابی توسط بانوان است . از جمله معروف ترین عطر های این گروه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)
 

Dior J’Adore

Stella McCartney Stella

Yves Saint Laurent Baby Doll

Salvatore Ferragamo Incanto Charms

 عطرهای خوراکی این قبیل عطرها بوی مواد غذایی می دهند. این گروه نسبت به گروه های دیگر قدمت کمتری داردو تازه چند سال است که به بازار عرضه می شوند. درون مایه اصلی بوی این عطرها ، رایحه شکلات ووانیل را در بردارد. این قبیل عطرها معمولا برای خانم های خونگرم ، مهربان و خانواده دوست پیشنهاد می شود. چند نمونه از محبوب ترین عطرهای خوراکی عبارتند از :

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)
 

Aquolina Chocolovers

Thierry Mugler Angel

Britney Spears Fantasy

Comptoir Sud Pacifique Vanille Abricot

  عطرهای شرقی این قبیل عطرها دارای رایحه ای گرم ، تند ومعطر هستند. درون مایه اصلی این عطرها بوی دارچین وعنبر می دهد.این قبیل عطرها معمولا مورد انتخاب خانم هایی قرار می گیرند که درعین سادگی بسیار متشخص هستند وبدشان نمی آید که مورد توجه جمع قرار بگیرند. ازجمله معروف ترین عطرهایی که می توان در این گروه جای داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت اساسی عطرهای چوبی و میوه ای (+تصاویر)
 

Gucci Rush

Fendi Palazzo

Miss Boucheron

 عطرهای زمستانی گاهی اوقات زمستان می تواند خشن وبی رحم باشدو به پوست شما آسیب وارد کند وسلامت کلی بدنتان را با مشکل مواجه سازد.خوب می توانیم به راحتی وبا استفاده از عطرهای مخصوص زمستان با رایحه های تر وتازه ، هم خودمان را خوشبو کنیم و هم کاری کنیم تا بدنمان احساس گرمای بیشتری کند. اسپری و عطر های مختلفی را می توان در زمستان استفاده کرد، اما بهتر است هر عطری را که انتخاب می کنید از زیر گروه عطرهای چوبی باشد وبوی درخت سرو در خود داشته باشد. بوی چوبی که در این نوع عطرها احساس می شود که گرمای بیشتری را احساس کنید و دمای بدن به طور نرمال بالاتر برود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان