مهم ترین درخواست مردم خراسان از رهبر

مجموعه : اخبار
مهم ترین درخواست مردم خراسان از رهبر
استاندار خراسان شمالی گفت: مردم این استان در سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی ۱۰۰ هزار نامه به معظم‌له نوشتند.

 محمود احمدی بیغش چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون 100 نفر کار پالایش نامه‌های مردمی را بر عهده دارند.

وی به بخشی از عناوین نامه‌های ارسال مردم استان به رهبری اشاره کرد و افزود: مردم عموماً درخواست تأمین زیرساخت‌های عمرانی مثل راه، آب و … را مطالبه کرده‌اند و بخشی نیز برای تأمین هزینه‌های درمان درخواست کمک داشتند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: وضعیت پاسخگویی به نامه‌های مردمی در هفته‌های آینده مشخص و به آدرس افراد ارسال خواهد شد.

* دیدار رهبر انقلاب از 9 خانواده شهید خراسان شمالی

وی همچنین به اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی از 9 خانواده شهید این استان گفت: این دیدارها طی دو شب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد.

احمدی‌ بیغش تصریح کرد: این دیدارها در فضای آکنده از معنویت با حضور خانواده معظم شهدا انجام شد.

* استقبال مردم خراسان شمالی از رهبری بی‌نظیر بود

وی همچنین از حضور حماسی مردم در استقبال از رهبری را قدردانی کرد و گفت: مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبری حماسه آفریدند و حضور آنان بی‌نظیر بود.

وی گفت: انصافاً مردم خراسان شمالی از این رخداد الهی سربلند بیرون آمدند.

استاندار خراسان شمالی گفت: ما به عنوان خدمتگزار مردم بر خود می‌بالیم که این امانت را برای خدمت به مردم در اختیار داشته و تلاش خواهیم کرد تا قدردان ولایت‌مداری مردم خوب این استان باشیم.

احمدی بیغش همچنین از تمام اقشار اعم از مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، اعضای هیئت دولت، دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های نظامی و امنیتی، روحانیت، اصناف، رسانه‌ها و … به خاطر تلاش برای این رویداد تاریخی قدردانی کرد.

* آبرسانی به بجنورد معطل 1300 متر لوله‌گذاری

استاندار خراسان شمالی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره وضعیت آبرسانی از سد شیرین‌دره به بجنورد گفت: این طرح قرار بود به صورت آزمایشی در مهر امسال به اتمام برسد لیکن به خاطر یک‌هزار و 300 متر لوله‌گذاری و تأمین نشدن لوله معطل مانده است.

وی گفت:‌ تمام کارهای این پروژه بزرگ اعم از لوله‌گذاری،‌ ایستگاه‌های پمپاژ انجام شده و امید می‌رود تا به زودی با تأمین ورق در ساخت لوله این طرح بزرگ آبرسانی به سرانجام برسد.

* احتمال نیامدن دولت برای سفر چهارم به استان وجود دارد

استاندار خراسان شمالی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر سفر چهارم دولت گفت: نشست صبح امروز دولت در بجنورد چهارمین نشست دولت احمدی‌نژاد در استان بود لذا احتمال دارد که دولت برای سفر چهارم در این استان حضور نیابد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی کمبود زمان و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری را از دلایل احتمال عدم سفر دولت برای سفر چهارم به استان برشمرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان