دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی دراینترنت

مجموعه : اخبار
دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی دراینترنت
نازوب به نقل از مهر: سرگرد موسی رجبلی اظهارداشت: در پی گشت زنی های سایبری و رصد فضای مجازی توسط مامورانپلیس فتا، مشخص شد، یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و مطالب مبتذل و مستهجن می کند.

وی افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی معلوم شد که این شبکه اجتماعی با هدف اغفال دختران و پسران جوان اقدام به این کار کرده و تاکنون تعداد بسیار زیادی عکس و فیلم مبتذل را به اشتراک گذاشته است.

متصدی کافی نت سارق رمزهای عابر بانک مشتریان بود
متصدی کافی نتی در گلستان که پس از سرقت رمزهای عابر بانک مشتریان خود، اقدام به خرید موبایل می کرد، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس اعلام پلیس گلستان، در پی ارسال دو پرونده در فاصله زمانی چند روز به این پلیس با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

طی تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته معلوم شد ، که متهم یا متهمان با مراجعه به مغازه موبایل فروشی، پس از خرید گوشی تلفن همراه، به بهانه همراه نداشتن کارت عابر بانک جهت پرداخت وجه از طریق اینترنت، از فروشنده تقاضا استفاده از اینترنت مغازه را داشته، سپس با استفاده از شماره حساب او اقدام به پرداخت وجه می کردند.

با تجمیع اظهارات شکات مشخص شد که هر دو شاکی چند ماه قبل از طریق کافی نتی اقدام به انجام امور بانکی کرده و این احتمال برای کارشناسان قوت گرفت که متصدی کافی نت یا افراد دیگری که به آن مکان رفت و آمد دارند بصورت مخفیانه اطلاعات حساب شکات را بدست آورده و از آن طریق نیات شوم خود را عملی کرده اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان