این خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را کشت

مجموعه : اخبار
این خواستگار سمج دختر مورد علاقه اش را کشت
به گزارش نازوب به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده در این باره گفت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع یك فقره قتل با اسلحه شكاری در یكی از مناطق اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران اداره جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از صحنه جنایت مشخص شد دختر جوان درون اتاق خود بوده كه به واسطه شلیك یك تیر از فاصله تقریبی 10 الی 15 متری بیرون منزل مورد اصابت ساچمه‌های سلاح شكاری قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخته است.

وی تصریح كرد: كارآگاهان به جمع‌آوری اسناد و مدارك موجود در صحنه پرداختند و در نهایت با كنار هم چیدن مدارك و سرنخ‌های جمع‌آوری شده متهم به قتل این دختر جوان را شناسایی كردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه با بیان اینكه متهم به قتل، خواستگار سمج این دختر بود، افزود: «آرش-ن» در عملیاتی ویژه دستگیر و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت.

وی عنوان كرد: علی‌رغم این كه آرش قتل را انكار می‌كرد پس از روبه‌رو شدن با اسناد و ادله موجود به بزه انتسابی به انگیزه ایجاد ترس و وحشت برای دختر مورد علاقه‌اش اقرار كرد و گفت که "قصد كشتن او را نداشتم تنها برای ترساندن او این كار را كردم اما نمی‌دانستم چنین عاقبت تلخی انتظار ما را می‌كشد".

حسین‌زاده با بیان اینكه متهم پس از بازسازی صحنه به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد، به خانواده‌ها هشدار داد که‌ جوانان و نوجوانان را با شنیدن واژه "نه" و روبرو شدن با شرایط سخت آشنا كنند و آگاهی لازم را به آنان بدهند كه همیشه هر چیزی بر وفق مراد نخواهد بود، تنها در این صورت است كه جوانان و نوجوانان ما در شرایط بحرانی می‌توانند راه را از بیراهه تشخیص دهند و تصمیمی اتخاذ كنند كه عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال نداشته باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان