رابطه جنسی خانم معلم با شاگردش درحمام(عکس)

مجموعه : اخبار
رابطه جنسی خانم معلم با شاگردش درحمام(عکس)

رابطه جنسی خانم معلم با شاگردش درحمام(عکس)

 

تجاوزهای جنسی اقدامی غیر انسانی و وحشیانه است که متاسفانه در جای جای جهان رو به افزایش است! کشور خودمان ایران نیز از این جنایات مبرا نیست و هر روز با انتشار یا حتی مخفی بودن این تجاوزها سپری می شود.

به راستی چه چیزی باعث می شود که انسان ها به هم نوع خودشان تجاوزهای وحشیانه داشته باشند.

در این بخش خبری رابطه جنسی خانم معلمی با شاگردش سوژه و تیتر روزنامه های امروز صبح شد. در ادامه این خبر را دنبال کنید.

 

این اتفاق در یکی از دبیرستانهای کلورادو امریکا رخ داده است.

در ادامه می خوانیم …

عشق یک معلم دچار فساد اخلاقی با دانش آموز ۱۷ ساله اش به رسوایی کشیده شد. این خانم معلم که دبیر ورزش بود با دانش آموز ۱۷ ساله اش رابطه عشقی برقرار کرده و زمانی که با این دانش آموز در حمام مدرسه خلوت کرده بود به دام افتاد.

این زن در سال ۲۰۰۴ فارغ التحصیل شده و در زمان مدرسه یک ستاره بسکتبال بوده است.به گزارش نازوب و به گفته پلیس این زن و دانش آموزش بارها در خانه های هم اقدام به برقراری رابطه جنسی کرده بودند.

طبق قانون کلورادو ارتباط جنسی در هر شریط و سنی آزاد است. اما چون در این مورد یکی از طرفین این رابطه معلم است این عمل جرم محسوب شده و پرونده ای در این زمینه به دادگاه ارائه شد و در نهایت این زن به ۴ ماه زندان محکوم شد.

 

با این خبر یک خبر تکان دهنده دیگر در شهر اصفهان تاسف و انزجار همه ی مردم را برانگیخت! …

 

به گزارش بخش خبری وب سایت نازوب، مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای در ناحیه 4 آموزش و پرورش استان اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد که صبح امروز تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کردند.

 

و با سردادن شعار علیه عواملین این حادثه تلخ اعتراض خود را به شدت عنوان کردند.

ماجرا اینگونه بود که به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند!

و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شد و فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، دستگیر شده است.

 

جزئیات این تجاوز جنجالی به یک پسر بچه دبستانی

 

حسب شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان بوده است تعدادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و بلافاصله پس از وصول گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی و اقدامات خوبی انجام شد.

 

پسر بچه هایی که ادعای تعرض جنسی در مورد آنها اعلام شده بود به پزشکی قانونی معرفی شدند. متهم بلافاصله دستگیر شد و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد و متهم فعلاً موضوع را انکار کرده است

ولی با توجه به اهمیت موضوع این مساله از طریق پزشکی قانونی و دادستان عمومی انقلاب اصفهان به طور مستمر پیگیری شد و متاسفانه متاسفانه متاسفانه از سویم مقامات قضایی تجاوز جنسی به 4 پسر دانش اموز تایید شد.

 

این موضوع 10 آذرماه به دستگاه قضایی اطلاع داده‌شده و پس از تکمیل تحقیقات اولیه متهم دستگیرشده است. اکنون متهم توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و بازداشت‌شده است.

او همچنین از خانواده‌های محترم درگیر در این ماجرا درخواست کرد که موضوع را فقط از دستگاه قضایی پیگیری کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضایی با دقت و سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد کرد

و اگر جرمی توسط این شخص که ارتباطی با مدرسه نداشته و یکی از اولیای بچه‌های آن مدرسه بوده با قاطعیت رسیدگی می‌شود و در صورت اثبات جرم متهم مجازات خواهد شد.

 

به راستی چرا چنین جنایت ها و بی حرمتی ها بین انسان ها زیاد شده و هیچ کس برای هم نوعش خودش احترام و ارزش قائل نیست.

 

مطالب پیشنهادی

تجاوز جنسی معاون مدرسه به 16 پسر دبیرستانی در تهران / فیلم دوم

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

تصاویر فیلم خفن آخرین دوئل بر سر یک تجاوز جنسی از ریدلی اسکرت

جزئیات تجاوز جنسی علنی زن و مرد در افسریه تهران


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان