ramazan
ramazan

بادی گاردهای خانم بازیگر مشهور در نمایشگاه

بادی گاردهای خانم بازیگر مشهور در نمایشگاه
***حدود ساعت 18 الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون با چهار تن از ماموران انتظامات نمایشگاه  که نقش "بادی گارد" وی را برای جلوگیری از نزدیک شدن مردم  ایفا می کردند به نمایشگاه مطبوعات آمد و ساعتی را به گشت و گذار در میان غرفه‌ها پرداخت.

***غرفه پرسپولیس در ساعت های پایانی حال و هوای استادیوم را پیدا کرده بود. برخی طرفداران تیم پرسپولیس با تجمع در غرفه این تیم، شعار سر داده و شادی می‌کردند. همایون بهزادی و دکتر زادمهر در این لحظات میهمان غرفه پرسپولیس بودند.

***ضیاءالدین دری از معدود سینماگرانی بود که بعد از ظهر امروز به نمایشگاه مطبوعات آمد و پس از گفت و گو با 2 رسانه به سرعت نمایشگاه را ترک کرد.

***خاله شادونه امروز در محوطه بیرونی نمایشگاه با اجرای برنامه‌ای شاد پذیرای بچه ها بود.

***امروز صبح دقایقی با یکی از مسوولان دوست داشتنی موسسه همشهری هم‌کلام شدیم. او از برخی اخبار انتقادی ما درباره نشریات همشهری گلایه کرد و پاسخ‌های ما هم نتوانست وی را قانع کند.

***پس از گفتگوی ما با حجت الاسلام آقاتهرانی دوربین واحد مرکزی خبر مقابل او قرار گرفت و خبرنگار واحد مرکزی از این نماینده مجلس پرسید: رسانه‌ها تا چه حد به وظیفه خودشان عمل می‌کنند که وی هم با قاطعیت گفت: این سوال خوبی است اما بنده بدون بررسی نمی توانم پاسخ شما را بدهم. وی در جریان بازدید از غرفه ها پاسخگوی اعتراضات مردمی پیرامون وضع معیشتی و اقتصادی بود.

***منوچهر متکی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، هوشنگ نصیرزاده، طلایی نیک، سید نظام الدین موسوی، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی – اجتماعی سپاه، حسن روشن، حسین عسگری، اصغر زارعی رئیس سازمان حراست کل کشور و … از جمله میهمانان امروز غرفه مشرق بودند.

***امروز یکی از مسوولان دسته گلی برای مشرق فرستاده بود که روی کارت پستال این دسته نوشته شده بود: …تقدیم به روزنامه مشرق!

***عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و عضو کنونی شورای شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مشرق درباره اوضاع پرسپولیس گفت: اولا من پرسپولیس نمی شناسم و همچنان این تیم را به نام پیروزی قبول دارم، ثانیا مدیریت پرسپولیس توهمی است، البته شخص خاصی منظورم نیست و کل هیئت مدیره پرسپولیس توهم دارند!

***در روز سوم نمایشگاه منتقدین مشرق کولاک کردند و با مراجعه به غرفه ضعف هایمان را به ما گوشزد کردند. برای برخی از انها پاسخ داشتیم ولی درصدی از انتقادها نیز بی پاسخ ماند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان