ramazan
ramazan

کم درآمدترین کارگران زن در دنیا (+عکس)

کم درآمدترین کارگران زن در دنیا (+عکس)
"آکو و للا شریگار" خواهران هندی هستند که به مدت 40 سال تمام پولی که بدست آوردند را پس انداز کردند تا شاید در آینده بتوانند با آن کاری انجام دهند اما این مقدار پول بسیار کم و ناچیز است.
آن ها پس از 40 سال تلاش و کار روزانه و بدون هیچگونه مرخصی گرفتنی تنها 103 دلار پول جمع کرده اند که این به معنای سالی تقریبا 3 دلار است!!!
این دو خواهر که 59 سال سن دارند در سال 1971 وارد موسسه دولتی پرورش معلم در هند شدند و با ماهی 15 روپیه در ماه کارشان را آغاز کردند و یک روپیه نیز به آن اضافه نشد. و این دو زن هندی به معنای واقعی کم درآمدترین کارگران دنیا هستند و شاید کسی در دنیا  نباشد که از آن ها کمتر پول دریافت کند.

آکو می گوید: هر ساله به ما قول هایی در مورد افزایش میزان حقوق داده می شد اما در طول این 40 سال هیچوقت یک روپیه هم به حقوق ما اضافه نشد ولی ما همچنان ما امیدوار ماندیم.
نکته جالب تر از حقوق کم آن ها این است که در سال 2001 به طور ناگهانی حقوق این دو قطع شد اما آن ها همچنان به کارشان ادامه دادند و برای مدت 11 سال به طور مجانی زمین ها را تمیز کردند و دستشویی ها را هفت روز هفته نظافت کردند.
بعد از به وجود آمدن مشکلاتی که نمی خواستند فاش شود، آنها تصمیم گرفتن تا برای ثبت یک رکورد در کتاب گینس اقدام کنند و هم اکنون منتظر دریافت نتیجه از این سازمان هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان