دخترخانم مدیر، عامل هتک حرمت یک دبیر شد

مجموعه : اخبار
دخترخانم مدیر، عامل هتک حرمت یک دبیر شد
به گزارش نازوب به نقل از ایسنا، سرهنگ خسروی در این‌باره گفت: در پی شکایت یکی از دبیران آموزش و پرورش استان مبنی بر هتک حیثیت وی از طریق انتشار مطالب کذب در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

خسروی با اشاره به اظهارات شاکیه افزود: از حدود یک ماه پیش تاکنون فرد یا افراد ناشناسی پست الکترونیکی با نام و مشخصات شاکی ایجاد کرده بودند و به‌ وسیله آن به تمامی همکاران و آشنایان وی از جمله همسرش ایمیل‌های با مضمون توهین و افترا و موارد غیراخلاقی ارسال می‌کردند که این امر موجب هتک حیثیت و آبروریزی شاکی را فراهم و وجهه‌اجتماعی وی را تخریب کرده بود.

رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه‌داد: ماموران ابتدا در خصوص صحت و سقم ادعای شاکیه تحقیقات لازم را انجام داده و سپس پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این ایمیل‌ها از طریق سیستم‌های رایانه‌ای چندین کافی‌نت در اصفهان ارسال شده است.

وی افزود: پس از استعلام‌های صورت گرفته نهایتا متهمه که دختر مدیر مدرسه‌ای بود که شاکیه در آن مشغول به خدمت است، شناسایی شد که وی پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه بزهی شد اما سرانجام پس از رویت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

رییس پلیس فتای استان اصفهان به متخلفان فضای مجازی هشدار داد که هرگونه هتک حرمت و انتشار مطالب کذب و دروغین علیه افراد در فضای مجازی که موجب بی‌آبرویی دیگران شود جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان