پیرزنی تنها که قربانی نقشه همسایه جنایتکار شد

مجموعه : اخبار
پیرزنی تنها که قربانی نقشه همسایه جنایتکار شد
به گزارش نازوب به نقل از مهر، چهارم آبان ماه امسال ماموران پلیس آگاهی همدان از ناپدیدشدن زن 81 ساله ای باخبر شدند. بررسی های ماموران نشان داد این زن به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد که به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

ماموران در جریان بررسی ها خود دریافتند یکی از همسایه های پیر زن تنها به نام فرهاد 35 ساله دارای سوابق کیفری است که همزمان با ناپدید شدن پیرزن او نیزبه مسافرت رفته است.

پس از بازگشت فرهاد از مسافرت تحقیقات بر روی او آغاز شد و ماموران دریافتند همسر وی به تازگی اقدام به خرید طلا و جواهرات کرده است که این موضوع شک پلیس را بیشتر کرد.

کاراگاهان با دستگیری فرهاد او را به اداره آگاهی منتقل کردند که متهم در جریان بازجویی ها با اعتراف به قتل همسایه اش اظهار داشت: می د انستم مقتول طلای زیادی در خانه دارد. روز حادثه با تهیه داروی بیهوشی سراغش رفتم. وقتی در را باز کرد دستمال آغشته به مواد بیهوشی را جلوی دهانش گرفته و پیکر نیمه جان وی را به خارج شهر انتقال دادم. پس از رسیدن بر روی پل پیکر پیرزن تنها را در میان ملحفه ای پیچیده و به پایین پرت کردم.

سرهنگ اقبالیان رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان همدان با اعلام این خبر به مهر گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد مقداری از طلاها از سوی قاتل در تهران فروخته شده بود همچنین وی 3 النگوی باقیمانده را معاوضه و برای همسرش زیورآلات خریده بود.

وی در پایان هشدار داد: هموطنان در استفاده از زیورآلات با ارزش و  حضور در اماکن عمومی دقت بیشتری داشده باشند زیرا نمایش این جواهرات می تواند باعث ایجاد جرقه جرم در افراد سابقه دار شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان