به گفته تانگ، وی در پی ساخت مغازهای مستقل و در تضاد با مغازههای لوکس و بوتیکهای زنجیرهای مراکز خرید بوده است. نازوب، نتیجه طراحی تانگ، مغازهای شبیه به قلعههای کج و معوج ساخته دست کودکان بوده که به طور کامل از پنجره پوشیده شده است. بازار هدف تانگ، نوجوانان و جوانان بوده و این طرح را با الهام از روحیات نامتعارف نسل جوان ارائه کرده است.
این مغازه از مواد بازیافتی مانند تختههای امدیاف و چوب ساخته شده و چندین پنجره بازیافتی در اندازهها و شکلهای مختلف، دیوارها و سقف آن را شکل دادهاند. در فضای درونی مومو، تیشرتهایی به عنوان حباب یا پوشش لامپ استفاده شده و از سقف آویزان هستند.
طراحی این مغازه به گونهای است که به آسانی قطعات آن از هم جدا شده و در بخشهای کوچک بسته بندی می شوند. از این رو، می توان آن را در فضایی کوچک نگهداری کرد یا در مکانی دیگر به صورت ناگهانی ظاهر کرد!