هری پاتر شاخ در آورده !! (+عکس)

مجموعه : فرهنگ و هنر
هری پاتر شاخ در آورده !! (+عکس)
بخش مهم صحنه‌های اکشن این فیلم تا به حال فیلم‌برداری شده است. این اکشن ماجراجویانه و فانتزی دانیل رادکلیف را در حال و هوا و شکل و شمایل تازه‌ای نشان می‌دهد که دو شاخ روی سرش سبز شده است.
 

هری پاتر شاخ در آورده !! (+عکس)
 
در قصه فیلم دلهر‌ه‌آور «شاخ‌ها»، این بازیگر جوان در نقش آی جی پریش بازی می‌کند که یک روز صبح وقتی از خواب بلند می‌شود، می‌فهمد متهم به قتل نامزد خود است.
 
مشکلات او زمانی بیشتر می‌شود که ناگهان روی سر او دو شاخ پدیدار می‌شود. او به‌زودی می‌فهمد این شاخ‌ها به او توانایی آن را می‌دهد که پی به واقعیت یک سری مسائل ببرد.
 
پریش تلاش می‌کند به کمک توانایی جدید خود، قاتل اصلی نامزدش را پیدا کرده و بی‌گناهی خود را ثابت کند. ولی عوامل منفی قصه تلاش دارند مانع از انجام این کار شوند.
 
در بین کاراکترهای منفی قصه یک مامور عالی رتبه پلیس هم وجود دارد که با دستگیری کاراکتر پریش، سعی دارد مانع از فاش شدن واقعیت شود.
 
«شاخ‌ها» بر اساس قصه رمان پر خواننده‌ای از جو هیل (پسر جوان استفن کینگ نویسنده رمان‌های ترسناک چند دهه اخیر) به همین نام ساخته می‌شود.
 
این فیلم برای نمایش عمومی در سال 2013 آماده می‌شود و هنوز زمان دقیق اکران عمومی آن از سوی تهیه‌کنندگانش اعلام نشده است.
 
آلکساندر آجا فیلم‌سازی که با ساخت کارهای ترسناکی مثل «پیرانا»، «آینه‌ها» و «تپه‌ها چشم دارند» مشهور شده، امر کارگردانی «شاخ‌ها» را به عهده دارد.
 
به جز دانیل رادکلیف، این فیلم بازیگر سرشناس دیگری ندارد. هزینه تولید «شاخ‌ها» حدود 50 میلیون دلار اعلام شده است.

 

هری پاتر شاخ در آورده !! (+عکس)
 
دانیل رادکلیف از دو سال قبل که از بازی در مجموعه فیلم «هری‌پاتر» فارغ شد، اعلام کرد مایل است با پروژه‌های مستقل و غیر متعارف همکاری کند.
  سال قبل درام دلهره‌آور و پر رمز و راز «زن سیاه پوش» از وی فروش خوبی در سینماهای جهان کرد و با نقدهای مثبت منتقدان همراه شد.
  در قصه این فیلم، رادکلیف در نقش وکیل جوانی ظاهر شد که برای انجام یک ماموریت اداری راهی یک شهر دور افتاده شده و در آن جا متوجه می‌شود، اهالی دهکده بر این باورند که روح یک زن سپاه پوش، فرزندان آن را به پرتگاه مرگ می‌برد.
  قرار است قسمت دوم این فیلم هم با بازی دانیل رادکلیف طی دو ماه آینده وارد مرحله تولید شود.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان