داغ ترین خبر جنجالی از جدایی سلنا گومز (+عکس)

داغ ترین خبر جنجالی از جدایی سلنا گومز (+عکس)
پس از دو سال دوستی رومانتیک و رابطه عاشقانه و همچنین تبدیل شدن به تیتر اول رسانه های سرگرمی بالاخره زوج جنجالی نوجوان موسیقی پاپ امریکا از هم جدا شدند. حتی دوستان نزدیک این زوج نیز  این جدایی را تایید کرده اند. به گزارش نازوب به نقل از دیلی میل یک منبع نزدیک به این زوج میگوید: سلنا این رابطه را هم زده است. این اتفاق یک هفته پیش افتاده است.
 
آنها چالش های زیادی را طی یک سال گذشته بخاطر برنامه های سنگینی که داشتند تحمل کرده اند و این مسئله آنه ار خسته کرده است. دوست نزدیک بیبر هم در این رابطه گفته است : آنها مدت زیادی است که با هم مشکل دارند. اما آنان بسیار جوان هستند و هر لحظه تصمیماتشان تغییرمیکند. من تصور نمیکن ماین پایان رابطه آنها باشد.
 
این زوج هنر مند نوجوان نوامبر سال 2010 با هم آشنا شدند و تا ماه ها سعی کردند رابطه شان علنی نباشد اما بهار همان سال این رابطه رسانه هی شد و باعث شد بسیاری از طرفدادان بیبر نارحت شوند. حرکات و رفتارهای عاشقانه و رومانتیک این زوج همیشه از انها سوژه ای داغ برای رسانه ها تهیه میکرد.
 
نازوب، گفته میشود رابطه جاستین بیبر با یک هنرپییشه و مدل معروف باعث ناراحتی سلنا شده است و بنابر این او تصمیم گرفته است که از جاستین جدا شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان