ramazan
ramazan

سیم کارت نانو ایرانسل عرضه میشود

سیم کارت نانو ایرانسل عرضه میشود
همانطور که می‌دانید آیپد ۴ و آیفون ۵ از سیم‌کارت‌های عادی یا حتی میکرو سیم‌ پشتیبانی نمی‌کنند و در عوض برای استفاده از این ابزارها مجبور به استفاده از نانو سیم کارت هستید. انتظار می‌رود نسل بعدی بسیاری از تلفن‌های هوشمند نیز تنها از نانو سیم‌کارت پشتیبانی کنند. در همین راستا ایرانسل که پیش‌ از این در کنفرانس سالانه خود وعده این سیم‌کارت‌ها را داده بود، همزمان با شروع نمایشگاه تلکام، فروش سیم‌کارت‌های نانو را آغاز می‌کند.
 

 همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ که از پس فردا رسما شروع به کار می‌کند، برای نخستین بار در ایران سیم‌کارت‌های نانو توسط شبکه مخابراتی ایرانسل عرضه می‌شوند.

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانو سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل از طریقوبسایت رسمی این شرکت به آدرس irancell.ir به فروش می‌ٰرسند.

سیم‌کارت‌های نسل جدید با قیمت ۶ هزار تومان به همراه ۱۰ هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که اگر هزینه ۴ هزار تومان پست را نیز در نظر بگرید برای خرید یک سیم‌کارت نانو باید مبلغ ۲۰ هزار تومان را پرداخت کنید.

سیم‌کارت‌های نانو نزدیک به ۴۰ درصد کوچک‌تر از میکرو سیم‌کارت‌ها هستند. ابعاد دقیق این سیم‌کارت‌ها ۱۲.۳ در ۸.۸ میلی‌متر و ضخامت آنها نیز ۰.۶۷ میلی‌متر است.

ایرانسل یک نسخه از سیم کارت نانو این شبکه مخابراتی را در اختیار زومیت قرار داد، که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. مقایسه ابعاد دو سیم‌کارت نانو و سیم‌کارت عادی ایرانسل را نیز می‌توانید در تصویر اول مقاله مشاهده نمایید. سیم‌کارت‌های نانو علاوه بر ابعاد از نظر ضخامت نیز نازک‌تر از سیم‌کارت‌های میکرو هستند.

این سیم‌کارت تنها در برخی از ابزارهای مدرن مانند آیفون ۵ قابل استفاده هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان