نقشه‌ شوم مرد معتاد برای ازدواج با دختر دلخواهش

مجموعه : اخبار
نقشه‌ شوم مرد معتاد برای ازدواج با دختر دلخواهش
زن جوانی در دادگاه با بیان اینکه طلاق می‌خواهد، گفت: شوهرم با هدف ازدواج با من، با برادرم دوست شد و به نوعی نقشه‌ای را رسیدن به من طراحی کرده بود.

 زن جوانی در دادگاه حضور یافت و درخواست طلاق از شوهرش را به قاضی دادگاه ارائه کرد. این زن که ۲۷ سال سن داشت، خطاب به قاضی گفت: دو سال است که زندگی مشترک‌مان را شروع کرده‌ایم، اما این زندگی بیشتر شبیه به جهنم است، زیرا محبت و دوست داشتن هیچ نقشی در زندگی‌مان نداشته است.

وی ادامه داد: شوهرم یکی از دوستان برادرم بود و از این طریق با او آشنا شدم. اوایل به ازدواج با او رغبتی نداشتم اما حتی برای اینکه آنها را منصرف کنم، مهریه سنگینی را تعیین کردم ولی آنها قبول کردند و اصرارهای خود و خانواده‌اش باعث شد این ازدواج سر بگیرد.

این زن جوان افزود: در حال حاضر یک پسر یک ساله داریم. وقتی به چهره معصوم پسرم نگاه می‌کنم، آتش می‌گیرم، زیرا شوهرم گاهی به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر صنعتی او را کتک می‌زند.

وی در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، خاطرنشان کرد: پسرم به شدت از شوهرم می‌ترسد، حتی شب‌ها نمی‌تواند بخوابد و با زبان کودکانه به پدرش اشاره می‌کند. اما این مواد لعنتی همه زندگی‌مان را نابود کرده است.

این زن جوان تصریح کرد: شوهرم قبل از ازدواج، اعتیاد داشته و برادرم از این موضوع بی‌خبر بود، زیرا رفت و آمد زیادی با یکدیگر نداشتند. حتی شوهرم اعتراف کرده بود که با هدف ازدواج با من با برادرم دوست شده است.

وی مدعی شد: شوهرم برای تهیه موادمخدر مورد نیازش لوازم منزل را می‌فروشد و در حال حاضر وسیله خاصی در منزل نداریم. مهریه‌ام ۱۰۰۰ سکه بهار آزادی است و مهریه‌ام را در ازای گرفتن حضانت فرزندم می‌بخشم.

به گزارش نازوب، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان