کتک خوردن مداحی از هواداران مداح دیگر (+عکس)

مجموعه : اخبار
کتک خوردن مداحی از هواداران مداح دیگر (+عکس)
به گزارش نازوب، یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: شب جمعه گذشته یکی از مداحان نوپای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که هنوز از شهرت زیادی برخوردار نیست، به هیئت مداح سرشناس "جواد . م" که در «مسجد الرسول (ص)» در خیابان دماوند تهران برگزار می شد، رفته بود.
به گفته این منبع آگاه، گویا وی قرار بود پیغامی را از طرف فردی به آقای "جواد . م" برساند اما پس از اینکه به راهروی ورودی «مسجد الرسول (ص)» رسید، فورا توسط جوانان هیئت "جواد . م" که از دوستداران وی هستند، مورد حمله قرار گرفت و سپس او را به زیر زمین مسجد بردند.
این منبع آگاه همچنین افزود: وی پس از منتقل شدن به زیر زمین مسجد، در سرویس بهداشتی زنانه بازداشت و به علت نامعلومی مورد بازجویی قرار گرفت و سپس مجبور شد که تعهدنامه ای که اصلا علتش نوشتن آن را هم نمی دانست را بنویسد و امضا کند. این منبع مطلع به نقل از مداحی که توسط هوادارن "جواد . م" کتک خورد، پس از خروج از «مسجد الرسول (ص)» گفت:
پس از اینکه با مرا کتک زدند و مورد بازجویی قرار دادند، پیش "جواد . م" رفتم تا پیغام را به او برسانم. وی در اتاقی نشسته بود که در اطرافش چندین شیشه قلیان وجود داشت. صحنه به گونه ای بود که گویا به جای هیئت وارد قهوه خانه شده ام. گفتنی است "جواد . م" مداحی است که طی چند سال اخیر شهرت قابل توجهی یافته اما با وارد کردن سبک هایی که به تقلید از آهنگ و موزیک های غیر مجاز است، موجب نارضایتی بسیاری از مراجع تقلید قرار گرفته و حتی برخی از مراجع عظام اقدام وی را حرام اعلام کرده اند.
مداحی برای حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت أباالفضل العباس علیه السلام به سبک کارتون "خانه مادر بزرگه هزار تا قصه دارد"، که مورد تمسخر همگان قرار گرفت، از رفتارهای ناشایست و شاذ این مداح بوده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان