ramazan
ramazan

دختری که به دروغ مورد تجاوز قرار گرفت! (تصویر)

دختری که به دروغ مورد تجاوز قرار گرفت! (تصویر)
یک زن 27 ساله به اتهام دروغ گفتن و تهمت به دو مرد بیگناه مبنی بر تجاوز جنسی راهی زندان شد. او این کار را به خاطر رهایی از غر زدن والدینش در دیر برگشتن از کلوپ شبانه انجام داد.به گزارش نازوب اما جونز 27 ساله و مادر 4 فرزند است.
او بچه ها را به خانه والدینش برد تا بتواند همراه دوستانش به کلوپ شبانه برود . او 5 ساعت دیرتر از حد مقرر به خانه بازگشت و برای اینکه از غر زدن والدینش به خاطر تاخیر رهایی بیابد به آنها گفت توسط دو مرد ربوده شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
 
او قرار بود ساعت 11 شب به منزل بازگرددد اما حدود 4صبح به منزل برگشت و با ادعای مذکور باعث شد والدینش او را سرزنش نکنند. آنها صبح روز بعد دختر را وادار کردند که به اداره پلیس رفته و از مردان شکایت کند. بعد از اینکه پلیس دو مرد را در این زمینه بازداشت کرد و مورد بازجویی قرار داد متوجه شد این زن  دروغ میگوید به همین دلیل او را بازداشت کردند و این زن 27 ساله مجبور شد واقعیت را برای پلیس شرح دهد.
بنابر این پلیس محلی پرونده ای علیه این زن به دادگاه ارائه کرد و قاضی این پرونده زن را به دلیل اتهام ناروا به دو سال  و هشت ماه زندان محکوم کرده است. پلیس میگوید ادعای این زن باعث بی اعتبار شدن زنانی میشود که واقعا مورد تجاوز قرار گرفته اند و این مسئله عوارض خطرناکی در زمینه این جرم در پی خواهد داشت.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان