سوپر استار زن و نماینده نسل جدید زنان ایرانی

سوپر استار زن و نماینده نسل جدید زنان ایرانی

به گزارش شبکه ایران هدیه تهرانی از آن دست بازیگرانی است که به همان اندازه که ایفای نقشهایش در فیلمهای مختلف توجه مخاطبان را برمی انگیزد، همواره شایعات فراوانی هم پیرامونش وجود دارد. شایعاتی که بیشتر به زندگی شخصی وی مربوط می شوند. بر طبق اطلاعات ارائه شده در «زندگی ایده آل» تهرانی تیرماه امسال شمع های کیک تولد 40 سالگی اش را فوت کرد اما هنوز مجرد است. او 16 سال پیش با همان اولین فیلمش یک باره سوپراستار شد و همیشه پرطرفدارترین بازیگر سینمای ایران بوده است،چه بازی کرده چه بیکار بوده همیشه پرطرفدارترین ستاره سینمای ایران بوده و همین توجه باعث شد تا او را به عنوان نماینده نسل جدید زنان ایرانی بدانند.

او نماینده نسلی از زنان است که قوی و خونسرد،با احساسات شدید اما تحت کنترل و در عین حال مورد توجه هستند. طی این 16 سال،نشریات زرد بارها خبر ازدواج او با افراد مختلفی را به چاپ رسانده اند اماهیچ واکنشی به آنها نشان نداده است،

او در این باره چندی قبل به مجله فیلم گفته بود:«نمی توانم هر روز به این فکر کنم که این نشریات سالی 8 بار مرا شوهر می دهند. خوب،راه منطقی مقابله با این جریان چیست؟ منطق می گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم و با توجه به این که من درست در ساعت مقرر پس از 3 ماه و 10 روز شوهر کنم،باز هم سالی10 تا شوهر نمی توانم عوض کنم. انتظار دارید به این حرف ها فکر کنم؟ بروم و دوره بیفتم و بگویم چرا این حرف ها را می زنید؟

اصلا فرض کنید این کار را هم کردم. آن وقت تیتر می زنند هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما،10 تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!»به هر حال خانم سوپراستار هنوز مجرد است و انگار بازگشت دوباره اش به بازیگری او را عروس نخواهد کرد اما واقعا چرا برخی از مخاطبان سینمای ما به جای کیفیت بازیگری هنرپیشه ها به دنبال آن هستند که اسرار زندگی خصوصی آنها را دریابند؟ این را باید ریشه در ضعف فرهنگی این گروه از مخاطبان دانست یا زردبازی نشریاتی که به این اوضاع دامن می زنند؟!

هدیه تهرانی این روزها «پل چوبی» را هم آماده اکران دارد که در زمره فیلمهای مشکل دار از نظر حوزه قرار گرفته است و بعید است که این فیلم امسال روی پرده برود.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان