جزئیات جدید طبقه بندی کارت های سوخت

مجموعه : اخبار
جزئیات جدید طبقه بندی کارت های سوخت
محمد رویانیان در گفتگو با مهر درباره جزئیاتی بیشتر از اجرای طرح سهمیه بندی گازوئیل خودروهای دیزلی، گفت: بر اساس روش جدید نرم افزاری تغییراتی در نحوه عرضه گازوئیل به خودروهای دیزلی اعمال می شود.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه در حال حاضر سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین دیزلی متناسب با وزن خودرودر اوزان زیر 6 تن، 6 تا 10 تن، 10 تا 15 تن و 20 تا 30 تن عرضه می شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی یکی از مهمترین مشکلات در تعیین سهمیه گازوئیل خودروها عدم تفکیک حوزه تردد این خودروها در مناطق شهری و برون شهری است.
 
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر خودروهای دیزلی که بین شهرها تردد می کنند با سهمیه خودروهایی که درون و یا در حاشیه شهرها تردد می کنند، یکسان است، اظهار داشت: این نحوه تخصیص سهمیه گازوئیل دارای اشکالاتی است.
 
وی با بیان اینکه سهمیه بندی گازوئیل همچون بنزین اجرایی نخواهد شد، بیان کرد: در روش جدید سهمیه گازوئیل خودروها متناسب با حوزه تردد شهری و یا برون شهری، تناژ خودروها، میزان پیمایش مسافت و کلاس موتور خودرو اختصاص می‌یابد.
 
رویانیان با یادآوری اینکه در این روش جدید کارت هوشمند گازوئیل خودروها به صورت جزئی و ریزتر دسته بندی و طبقه بندی خواهند شد، تبیین کرد: میزان فعالیت خودروها هم در اختصاص سهمیه گازوئیل تاثیر گذار است.
 
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اخیرا در گفتگو با مهر از اجرای نظام جدید سهمیه بندی گازوئیل تا اسفند ماه سالجاری خبر داده است.
 
در همین حال رستم قاسمی وزیر نفت هم از انجام آخرین هماهنگی ها برای سهمیه بندی گازوئیل صنایع، خودروهای سنگین و کشاورزی و نیروگاه ها خبر داد و تاکید کرده بود: قرار است بریا صنایع کارت هوشمند گازوئیل صادر شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان