ramazan
ramazan

راز مخوف و خونین سطل زباله در پژو (عکس)

مجموعه : اخبار
راز مخوف و خونین سطل زباله در پژو (عکس)
 با کشف یک جسد تکه تکه شده یک زن، راز خودروی پارک شده در خیابان بالاخره برملا می‌شود تا ماجرا فراتر از کشف یک خودرو سرقتی یا چیزی مشابه آن باشد.
 
ساکنین خیابان ابراهیمی در غرب تهران، پس از اینکه 5 روز از توقف خودروی 206 عجیب در محله‌شان می گذرد، مجاب می‌شوند که ماجرا را با پلیس در میان بگذارند تا شامگاه روز جمعه راز جنایتی برملا شود که در سطل زباله داخل خودروی پارک شده مخفی شده بود.
 
بدین ترتیب با رسیدن ماموران به محدوده خیابان فردوس، معلوم می‌شود که ماجرا فراتر از آن چیزی است که پیشتر همسایگان تصور می‌کردند چراکه سرقتی بودن یا نبودن خودرو فرضیه‌ای است که تحت الشعاع جسد کشف شده در آن قرار خواهد گرفت.
 
یکی از ساکنین محله ماجرا را اینگونه شرح می‌دهد: پنج روزی است که این خودرو 206 در کنار خیابان پارک شده بود و سطل زباله زرد رنگ داخل آن عجیب به نظر می رسید تا اینکه توقف طولانی مدت آن سبب شد که ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.
 
با حضور قاضی کشیک در محل جرم، پلیس درب زباله را باز می کند تا بوی تعفن جنازه دریده شده فضا را پر کند. جسد مقتول که ظاهرا زنی 31 ساله بوده در شرایطی یافت می شود که دستانش بسته شده بوده و پس از تکه تکه شدن در پلاستیک مشکی رنگ زباله بسته بندی شده و در سطل زباله ای قرار گرفته که در خودرو بوده و توجه عابران را به خود جلب می کرده است.
 
با حمل جسد کشف شده و انتقال خودرو، ارامش به محله باز می گردد تا پیگیری ماجرا به ماموران جنایی و دستگاه قضا سپرده شود.
 
 
راز مخوف و خونین سطل زباله در پژو (عکس)
 
راز مخوف و خونین سطل زباله در پژو (عکس)
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان