راه حل باورنکردنی دختر 12 ساله به مسئولان کشور

راه حل باورنکردنی دختر 12 ساله به مسئولان کشور

نازوب، در حالی که اقتصاددانان سراسر جهان در جستجوی راه حلی برای بحران اقتصادی کشورهای غربی اند ، یک دختر دوازده ساله کانادایی معتقد است راه حل این بحران چندان نیز دور از دسترس نیست.

شبکه خبری راشا تودی ، این نوجوان کانادایی به نام ویکتوریا گرانت اخیرا در فیلمی که در اینترنت پخش شده است بانک های کانادا را به شدت مورد انتقاد قرار داد که این مسئله سر و صدای زیادی نیز در دنیای مجازی داشته است.

وی در این فیلم گفته است :«من متوجه شده ام که دولت و بانک ها دست به دست هم داده اند تا مردم کانادا را از لحاظ مالی به بردگی بکشند.»

 

راه حل باورنکردنی دختر 12 ساله به مسئولان کشور

 

این نوجوان کانادایی در مصاحبه راشا تودی با وی گفت :«آنچه مرا ناراحت می کند این است که دولت کانادا از بانک های خصوصی پول قرض می کند و ما را بدهکار می کند. دولت هیچ کاری در این مورد نمی کند.»

به گزارش نازوب وی درپاسخ به این سوال که چگونه فکر می کند در سن دوازده سالگی بهتر از رهبران کشورها می تواند راه حلی برای بحران اقتصادی کنونی پیدا کند گفت :«من تحقیق می کنم و فیلم های مستند را تماشا می کنم. من کتاب می خوانم و وقتی شما تحقیق می کنید پیدا کردن جواب سوال ها چندان دشوار نیست. رهبران کشورها نیز احتمالا می دانند که اوضاع از چه قرار است. آنها فقط دست روی دست گذاشته اند. من فکر می کنم این بی خیالی آنها برای این است که آنها با بلایی که سر ما می آورند خودشان سود می برند.

 

راه حل باورنکردنی دختر 12 ساله به مسئولان کشور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان