ramazan
ramazan

ازدواج جالب مردی با مدیر،معلم و دانش آموز مدرسه!

ازدواج جالب مردی با مدیر،معلم و دانش آموز مدرسه!
یک مرد پنجاه ساله سعودی که نامش فاش نشده است با یک دختر دانش‌آموز ، یک معلم و مدیر مدرسه‌ ای که در نزدیکی خانه‌اش قرار دارد، ازدواج کرده است. همسر چهارم این مرد که سمت سرپرست ‌آموزش را در اختیار دارد بر مدرسه ای که سه همسر دیگر شوهرش در آن فعالیت میکنند نظارت میکند.

تصور کنید یک دختر دانش‌آموز در کلاس درس حضور پیدا می‌کند، در حالی که معلم و مدیر مدرسه‌اش نیز دیگر همسران شوهرش هستند. به گزارش نازوب به نقل از العربیه، یک مرد ۵۰ ساله سعودی که نامش فاش نشده است با یک دختر دانش‌آموز، یک معلم و مدیر مدرسه‌ای که در نزدیکی خانه‌اش قرار دارد، ازدواج کرده است.

روزنامه عکاظ عربستان با انتشار این خبر می‌نویسد: ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و آنجایی جالب‌تر می‌شود که وی همسر چهارمی نیز اختیار کرده است، همسر چهارم وی که سمت سرپرست ‌آموزش را در اختیار دارد بر مدرسه‌ای که سه همسر دیگر شوهرش در آن فعالیت می‌کنند نظارت می‌کند.

معلم این مدرسه و یکی از چهار همسر این مرد عربستانی در گفت‌وگو با روزنامه عکاظ درباره نحوه برخورد و رفتار با دیگر همسران شوهرش در مدرسه می‌گوید: کار با همسران شوهرم تفاوتی با نحوه برخورد با دیگر همکاران و دانش‌آموزان مدرسه ندارد.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان