عکس های آنجلیناجولی از 9 سالگی روی فرش قرمز

عکس های آنجلیناجولی از 9 سالگی روی فرش قرمز
نازوب، آنجلینا جولی بارها روی فرش قرمز پا گذاشته است. و شاید او راحت تر از دیگر بازیگران در مراسم شرکت می‌کند چرا که از 9 سالگی با این مراسم آشنا بوده است..
 

1. آنجلینا جولی اولین بار سال 1986 با پدرش Voight روی فرش قرمز قدم گذاشت، پدرش آن سال برای بهترین بازیگری نامزد شده بود.  آنجلینا آن زمان تنها 9 سال داشت. شاید در همان روزها  آرزوی بردن جایزه اسکار را در ذهن می‌پروراند. او هفت سال جدایی از پدرش را تحمل کرد.
 

 

 
2. دومین حضور او مربوط می‌شد به شصتمین دوره مراسم اسکار که با پدر و برادرش جیمز هاون همراهی کرد. او و برادرش یک بار دیگر 14 سال بعد با هم روی فرش قرمز آمده و شایعاتی را هم رقم زدند…

 

 
3. سال 2000  آنجلینا جولی با لباسی مشکی با مارک ورساچه در مراسم ظاهر شد او اسکار بهترین بازیگر مکمل را برای بازی در فیلم «دختر از هم گسیخته»گرفت.

 

 
4. جولی و پدرش سال 2001 در 73امین دوره جوایز اسکار با یکدیگر در مهمانی اسکار Vanity Fair شرکت کردند. یک سال بعد آنجلینا با پدرش قطع رابطه کرد تا اینکه سال 2009 با هم آشتی کردند.

 

 
5. سال 2004 آنجلینا جولی با لباس بلند سفیدی از مارک Marc Bouwer روی فرش قرمز جلب توجه کرد.

 
 

 
6. آنجلینا جولی سال 2009 که برای بازی در فیلم «بچه اشتباهی» برنده بهترین بازیگری شده بود برای اولین بار با براد پیت روی فرش قرمز ظاهر شد او لباس دکلته زیبایی به تن کرده بود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان