روش جدید زنی برای کشتن شوهرش!!

مجموعه : اخبار
روش جدید زنی برای کشتن شوهرش!!
به گزارش نازوب به نقل از ایسنا منطقه کویر، سرهنگ احمد حسینی در این باره گفت: متهمه در بازجویی‌ها اقرار کرد که هشت سال با همسرم زندگی می‌کردم و از دو سال بعد از ازدواج اختلافات بین ما آغاز شد، وی با دختران و … دوست بوده و همه چیز را برایم تعریف می‌کرد که از این موضوع بسیار ناراحت بودم و نهایتا تصمیم به طلاق گرفتم که با مخالفت خانواده‌ام مواجه شدم.

وی ادامه داد: متهمه گفت که چند ماه قبل از وقوع قتل با پسر جوان 28 ساله‌ای به نام «ح – الف» از طریق تماس تلفنی آشنا شدم و از او خواستم که کمکم کند تا شوهرم را از سر راهم بردارم که نهایتا تصمیم گرفتیم با قرص خواب‌آور وی را بکشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: متهمه در فرصتی مناسب در حالی که شوهرش در27 آبان ماه ساعت 20 به خانه آمد، برایش چای مسموم برده و پس از مصرف چای، به خواب عمیق فرو می‌رود، همچنین متهمه کمی قرص هم به فرزندش داده که او از خواب بیدار نشود.

وی گفت: متهمه بلافاصله با «ح – الف» تماس گرفت و گفت همسرم به خواب رفته، وی آمد و با کمک هم‌ دست و پای او را بستیم و پلاستیکی بر سر او کشیدیم و با بستن یک شال دور گردنش او را خفه و جسد را داخل پتو انداختیم و در ساعت 23 شب جسد را به چاه‌های اطراف روستای حمیدیه در فاصله حدود 17 کیلومتری جنوب شهر زرند انتقال دادیم و پس از به آتش زدن، آن را به داخل چاه انداختیم و محل را ترک کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه پس از اعتراف همسر مقتول، با دستور قاضی تیمی از کارآگاهان منطقه انتظامی زرند اقدامات در زمینه دستگیری قاتل را آغاز و نهایتا موفق شدند قاتل را در منزل پدری‌اش دستگیر کنند. گفت: «ح – الف» با اعتراف به قتل، تمام اظهارات همسر قاتل را قبول کرد و گفت به اصرار «ص – غ» فریب خوردم و خواستم کمکی به او بکنم که از دست شوهرش ناراحت بود.

وی ادامه داد: متاسفانه وجود ماهواره‌ها در منازل بیشترین عامل به وجود آمدن فساد اخلاقی است.

حسینی بیان کرد: مردم باید نسبت به ارتباطاتشان دقت کنند و توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند اظهارکرد: در این مواقع همسر می‌تواند با طرح شکایت خود از طریق قوه قضاییه مساله را پیگیری و حل کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معضلی که نه تنها در شهرستان زرند بلکه همه جوامع را نگران کرده بحث اعتیاد جوانان به موادصنعتی و روانگردان‌ها است که خانواده‌ها باید در رفع این معضل یاری کنند و مواظب فرزندان خود باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان