ramazan
ramazan

تهیه کنندگی بهرام رادان برای کنسرت خواننده پاپ

تهیه کنندگی بهرام رادان برای کنسرت خواننده پاپ
 هومن جاوید خواننده پاپ پس از انتشار آلبوم «شاه‌ماهی» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، در تدارک کنسرتی تا پایان سال جاری در تهران است.
به گزارش نازوب به نقل از خبرگزاری فارس «هومن جاوید» با اعلام این خبر گفت: گروهی از نوازندگان خوب و مطرح موسیقی ایران تشکیل داده‌ام، برای اجرای کنسرتی بزرگ و ویژه تا پایان امسال در شهر تهران آماده می‌شویم.

این خواننده درباره بازخوردهای آلبوم شاه ماهی که چندی پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شد، افزود: این اثر اولین کار پاپ من است و بیشتر سابقه‌ام قبلا در زمینه موسیقی راک و تلفیقی است، ولی من همان بینش منطبق بر سابقه موسیقایی‌ام را در این آلبوم لحاظ کردم و می خواستم در اندازه خودم استاندارد دیگری در موسیقی پاپ خصوصاً در بخش خوانندگی به بازار ارائه کنم که فکر کنم  موفق بوده است.

از قشر فرهیخته دانشگاهی تا توده‌های مردم کوچه و بازار مرا مورد لطف خود قرار داده‌اند و چند پیشنهاد جدید نیز در زمینه ارائه مشاوره هنری برای تولید آثار هنرمندان جوان و مستعد از سوی چند تهیه کننده دریافت کرده ام که البته این اولین بار نیست و من چنین کاری را برای سهراب پاکزاد، امیر طبری و بهرام رادان نیز قبلاً انجام داده ام.

هومن جاوید درباره پخش ضعیف این اثر در برخی شهرستان‌ها هم گفت: اینکه آلبوم من در برخی از شهرها نیست، شاید علتش بیشتر برگردد به غیبت 10 ساله من در بازار موسیقی و ناشناخته شدن من برای فروشندگان، ضمن اینکه فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم که برای ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت است طبیعتاً روی این موضوع تاثیر داشته است. اما این قول را از شرکت پخش این اثر گرفته‌ام که پس از ماه محرم یک بازبینی مجدد در این خصوص، خصوصاً در شهرستان‌ها بشود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان