ramazan
ramazan

زن نیمه برهنه ایرانی در نمایشگاه بونسکو! (عکس)

زن نیمه برهنه ایرانی در نمایشگاه بونسکو! (عکس)
طی چند روز گذشته نمایشگاهی تحت عنوان «خرس های دوست و متحد» متشكل از 140 خرس كه هر كدام نماد یك كشور با طراحی و نقاشی خاص كه بیانگر و معرف فرهنگ و تمدن آن كشور است از سوی سازمان یونسكو و در مقابل برج ایفل در كشور فرانسه برگزار گردیده است.

به گزارش نازوب به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، سازمان یونسكو هدف از برگزاری این نمایشگاه تلاش برای صلح جهانی اسك و ملت ها با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون می توانند دست در دست هم و در كنار هم و با صلح زندگی كنند.


زن نیمه برهنه ایرانی در نمایشگاه بونسکو! (عکس)


شكل این نمایشگاه به این صورت است كه خرس ها دست در دست هم داده اند و بر روی بدن هر یك از خرس ها توسط مسئولان هر كشور نماد كشورشان طراحی و نقاشی شده است و در نمایشگاهی که همه ی کشورها سعی می کنند به بهترین وجه و زیرکانه فرهنگ , تمدن و سمبلهای خویش را به دیگران عرضه کنند جای بسی تاسف و تاثر است که نماد و سمبل ایران "زنی نیمه لخت" است و نکته ای که هر بیننده را به خود جلب می کند "کور بودن یکی از چشمان ایران" است.


زن نیمه برهنه ایرانی در نمایشگاه بونسکو! (عکس)


این در حالیست که اسرائیل برای خودش "قلب" طراحی می کند به عنواد نماد عشق و یا عراق "حرم امامان بزرگوار" را نماد خویش معرفی می کند و حتی افغانستان هم بسیار زیبا به معرفی فرهنگ خویش می پردازد.
براساس این گزارش اسپانسر طراحی و نقاشی خرس متعلق به كشور ایران در این نمایشگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین و طراحانش افرادی به نام های دکتر «فدوی» و دکتر «نوروزی طلب» بوده اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان