ramazan
ramazan

حضور دختری جودوکار در مسابقات آقایان (عکس)

مجموعه : اخبار
حضور دختری جودوکار در مسابقات آقایان (عکس)
این دختر 25 ساله که اهل کالیفرنیا امریکاست در سال 2004 جوانترین جودو کار حاضر در رقابتهای المپیک بود. او با کسب مدال برنز در سال 2008 اولین زن امریکایی بود که موفق به دریافت مدال المپیک در این رشته شد.ا این شروع موفقیتهای او بود و او توانست خیلی زود به پیروزی در اکثر رقابتهایش دست یابد.

روندی رزی" قهرمان سابق جودوی ایالت متحده امریکا اولین زنی است که در مسابقه هنرهای رزمی نمایشی که مخلوطی از تمامی هنرهای رزمی است شرکت خواهد کرد. او زمانی به شهرت رسید که به عنوان اولین زن دارنده مدال المپیک در سال 2008 روی سکوی رقابتهای المپیک پکن رفت.

به گزارش نازوب، چندی پیش حضور او به عنوان شرکت کننده در رقابتهای رزمی در کنار مردان به گوش میرسید که خیلی زود ریاست این مسابقات حضور او را به صورت رسمی تایید کرد. او تاکید کرد این دختر همه فاکتورهای حضور در این مسابقه را دارد.

وی اضافه کرد شاید این دختر در ظاهر با ظرافتهای زنانه اش چهره ای دلنشین داشته باشد اما او واقعا قوی است و دختری با استعداد است و مطمئنا میتواند پا به پای مردان مبارزه کند.

این دختر 25 ساله که اهل کالیفرنیا امریکاست در سال 2004 جوانترین جودو کار حاضر در رقابتهای المپیک بود . او با کسب مدال برنز در سال 2008 اولین زن امریکایی بود که موفق به دریافت مدال المپیک در این رشته شد.ا این شروع موفقیتهای او بود و او توانست خیلی زود به پیروزی در اکثر رقابتهایش دست یابد.

وی چهره ای محبوب و شناخته شده نزد مطبوعات ورزشی امریکا دارد .قدرت و استعداد این ستاره ورزشی باعث شد "آقای وایت"رئیس برگزاری مسابقات نمایشی رزمی که سابقا با حضور زنان در این رشته مخالف بود موافقت خود را با حضور او به عنوان اولین زن شرکت کننده در این رقابتها اعلام کند. او اضافه کرده است امیدهای زیادی به موفقیت این زن در وزن 135 پوند دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان