تغییر مجدد زمان برگزاری کنکور سراسری‌92 ؟

مجموعه : اخبار
تغییر مجدد زمان برگزاری کنکور سراسری‌92 ؟
به گزارش نازوب به نق از مهر، پس از قطعی شدن زمان ثبت نام در آزمون سراسری سال 92، از سوی مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد که این کنکور برای نخستین بار از روزهای پایانی خردادماه کلید می خورد و در واقع طی سالهای گذشته این نخستین تغییر در زمان برگزاری آزمون سراسری به شمار می آمد.

همچنین تغییرات دیگری در برگزاری این آزمون سرنوشت ساز رقم خورد و با حذف کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان رشته های کارشناسی این دانشگاه به جمع متقاضیان سازمان سنجش پیوستند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام در کنکور سراسری 92، مسئولان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کردند که برای دومین بار زمان برگزای این آزمون تغییر خواهد کرد و در واقع کنکور 92 با اندکی تاخیر برگزار خواهد شد.

به گفته یکی از مسئولان سازمان سنجش، به علت برگزاری انتخابات دولت یازدهم در خردادماه سال آینده، زمان برگزاری کنکور سراسری که پیش از این روزهای 30 و 31 خردادماه همچنین اول تیرماه اعلام شده بود، تغییر می کند.

جلال طباطبایی تاکید کرد که در هفته جاری قطعاً تکلیف زمان برگزاری این کنکور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معاون سازمان سنجش اعلام کرد که بر اساس تاکیدات مسئولان سازمان سنجش، آنچه محرز به نظر می رسد این است که برگزاری کنکور به تیرماه موکول شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان