ramazan
ramazan

نکات مهم برای داشتن دکوراسیون اقتصادی و شیک

نکات مهم برای داشتن دکوراسیون اقتصادی و شیک
توصیه ی ما این است  قبل از شروع خرید مبلمان و یا رنگ آمیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتب دکوراسیون ممکن است ایده های جالبی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

1 – برای دکوراسیون زیبا و جذاب محیط زندگی خود حتما" نیازی نیست از مبلمان گران قیمت استفاده نمایید.

2 – استفاده از وسایل قدیمی، گاهی می توانید از وسایل و مبلمان قدیمی برای منزل خود استفاده نمایید. وسایل و اشیایی که ممکن است در زیرزمین منزل شما بدون استفاده افتاده باشند یا بعضی از آن ها را بتوانید از مکانهایی نظیر جمعه بازار تهیه کنید.

نکته:
در صورت علاقه به خرید از جمعه بازارها سعی کنید در آخرین ساعات روز مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمتهای مناسب تری خرید خود را انجام دهید. از اینکه چانه می زنید تا جنس مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایید اصلا" خجالت نکشید!

3 – در صورتیکه محل سکونت خود را اجاره نموده اید و از رنگ آمیزی و یا کف پوش آن رضایت ندارید، سعی نمایید قبل از هرگونه تغییرات با صاحب خانه مشورت نمایید و وی را متقاعد کنید که هزینه رنگ آمیزی و تغییرات را از اجاره کسر نماید.

4 – رنگ آمیزی و تغییر رنگ لوازم، ارزانترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می باشد. ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید.

5 – نقشه ها و عکس های قدیمی را در صورتیکه قابی مناسب برای آن ها پیدا کنید از بهترین و ارزانترین وسایل تزئینی دیوارها می باشند.

6 – هدایایی را که دوستان و اقوام به عنوان هدیه منزل جدید برای شما می آورند، لزوما" در کمد و گنجه نگذارید. می توانید از آن ها در نقاط مختلف منزل جهت دکوراسیون استفاده نمایید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان