آزار جنسی دو خواهر13 و 14 ساله توسط پدر هوسران

مجموعه : اخبار
آزار جنسی دو خواهر13 و 14 ساله توسط پدر هوسران
مردی 10 سال پیش دختر 14 ساله خود را به قتل رسانده و جسد او را در یکی از باغ های منطقه النبطیه واقع در جنوب لبنان رها کرده بود. به گزارش ایران ناز جسد این دختر در آن زمان کشف شد و پس از اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد این دختر به مرگ طبیعی فوت کرده، جسدش دفن شد.

ماموران امنیتی اخیراً توانستند راز مرگ این دختر را کشف کنند. آنها پدر 56 ساله دختر را به اتهام تجاوز و ارتکاب قتل عمد بازداشت کردند. او در گذشته با یک زن لبنانی ازدواج کرده بود و پس از بدنیا آمدن دخترش، همسرش را طلاق داده بود. این مرد چندین بار به دختر 14 ساله خود تجاوز کرده بود، اما چون می ترسید رازش فاش شود، تصمیم گرفت او را بکشد.

او با خوراندن نوشیدنی مسموم به دخترش، وی را به قتل رسانده است. مرد سوری پس از رها کردن جسد دخترش در باغی که در نزدیکی محل سکونتش قرار داشته، به اداره پلیس مراجعه کرده و ادعا کرده که دخترش ناپدید شده است. او از همسر دومش یک دختر 13 ساله دارد که در طی 4 سال گذشته بارها به او تجاوز کرده است.

مرد سوری با گفتن اینکه دختر 13 ساله را نیز مانند دختر اولش خواهد کشت، او را وادار به سکوت کرده است. پلیس یکی از خویشاوندان مرد سوری را نیز بازداشت کرده است. او از این ماجرا اطلاع داشته، اما پلیس را در جریان قرار نداده است


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان