ramazan
ramazan

چندش آورترین نان صبحانه در انگلیس (عکس)

مجموعه : اخبار
چندش آورترین نان صبحانه در انگلیس (عکس)
یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات غذایی در انگلستان به پرداخت جریمه 17 هزار پوندی محکوم شد. به گزارش نازوب دلیل صدور این رای وجود یک موش پخته شده در نان صبحانه یک خانواده ساکن لندن بود. استیون فورس 41 ساله در صبح یکی از روزهای ژانویه سال گذشته این موش را در بسته نانی از شرکت مشهور انگلیسی پرمیر فودز دیده بود.
 
دادگاه مربوط به این حادثه چندش آور دیروز درلندن برگزار شدو طی آن شرکت مذکور به پرداخت 16821 پوند جریمه محکوم شد و پذیرفت که در بررسی کیفی محصولاتش دچار اهمال شدیدی شده اس .فورس این بسته نان را به قیمت یک پوند خریداری کرده و برای صبحانه به منزل برده بود و زمانی که میخواست ساندویچ پنیر برای دو قلوهایش متیو و جاناتان و دخترش هانا درست کند متوجه شد که این موجود 4 سانتیمتری در گوشه چند نان جا خوش کرده است.
 
او به دادگاه گفت که ابتدا تصور کرده شاید این مربوط به ضایعات نان باشد اما زمانی که دقیقتر نگاه کرده متوجه شده موش پخته شده ای در کنار نان است و چون فرزندانش در حال خوردن نانهایی بوده اند که قبل از دیدن موش برایشان گرفته بود ، ساکت مانده و با تعجب و سکوت شاهد تمام شدن ساندویچ های آنها بوده است.
           
او به قدری از این موضوع شوکه شده بود که همان روز پس از بردن بچه ها به مدرسه به مرکز بهداشت غذایی رفته و ضمن گرفتن عکس از این موضوع نمونه را به طور کامل به مسئولان این مرکزداده است و در روزهای بعد هم با وکیلش تماس گرفته شکایتی را تسلیم دادگاه کرده است .حال این پدر 41 ساله زمانی بدتر شده بود که مسئولان به او گفتند دم این موش را در نان پیدا نکرده اند واحتمالا توسط یکی از اعضای خانواده او خورده شده است!

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان