ramazan
ramazan

ماووس 20 دكمه‌ای به بازارآمد

ماووس 20 دكمه‌ای به بازارآمد
نازوب، شرکت لاجیتیک Logitech، موس جدیدی را به خط تولید محصولات گیم افزود این موس که نسل بعدی G500 محسوب می شود، G600 MMO نام دارد.این موس همانطور که از نامش برمی آید برای بازی های آنلاین چندلایه MMO طراحی شده است و در نظر گرفتن ۲۰ دکمه از جمله ۱۲ دکمه شستی که در دو گروه شش تایی بر روی یک صفحه قرار گرفته اند، سفارشی بودن آن را نشان می دهد.
 
کاربران می توانند حتی روشنایی صفحه شستی RGB این موس را از بین ۱۶ میلیون ترکیب رنگ مختلف تعیین کنند و حتی میزان درخشندگی نور را بر روی صفحه موس مشخص نمود.
mouse20.JPG
روی سطح بیرون و بالایی این موس، سه دکمه اصلی قرار گرفته است؛ یک دکمه تمایل tilting، یک چرخ پیمایش قابل کلیک و دکمه تعویض پروفایل و DPI. این موس G600 با دو پروفایل MMP از پیش بارگذاری شده و یک پروفایل گیم عمومی عرضه می شود.
تمامی این دکمه ها قابل برنامه ریزی می باشند و می توان این پروفایل ها را در حافظه آنبورد onboard آن ایجاد و ذخیره کرد. لیزر این موس گیم می تواند حسگرهایی تا رزولیشن بیش از ۸۲۰۰dpi را ردیابی نماید.موس G600 لاجیتک با سبک طراحی ویژه اش به نوعی طراحی شده است که حین ساعات طولانی باز از دست شما محافظت می کند و به واسطه اصطکاک کمی در برخورد با سطح تماس ایجاد می کند حرکت موس روان و آسان است.
 
این موس همراه با یک کابل USB قابل انعطاف عرضه می شود و با رنگ های سیاه و سفید و به قیمت ۷۹٫۹۹ دلار تا ماه جولای آماده فروش خواهد بود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان