ramazan
ramazan

ازدواج خانم بازیگر معروف تایتانیک برای سومین بار/ عکس

ازدواج خانم بازیگر معروف تایتانیک برای سومین بار/ عکس
خانم کیت وینسلت که در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار برای بازی در فیلم خواننده (The Reader) شد، از تابستان امسال با ند راک اندرول نامزد شده بود. به گزارش ایران ناز ازدواج های پیشین کیت وینسلت با جیم تریپلتون و سام مندس بود، که هر دو از کارگردان های بریتانیایی هستند.
 
خانم وینسلت از جیم تریپلتون که به مدت سه سال – تا سال ۲۰۰۱ – با او زندگی کرد، دختری به نام میا دارد و از سام مندس، که در سال ۲۰۱۰ از او جدا شد، صاحب پسری به نام جو است. چیزی از جزئیات مراسم ازدواج کیت وینسلت و ند راک اند رول اعلام نشده ولی مجله پیپل گزارش کرده است که لئوناردو دی کاپریو از جمله مهمانان بوده است.
 
 
کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو که در فیلم بسیار موفق تایتانیک، همبازی بودند، چند سال بعد از آن، در فیلم جاده رولوشنری ( Revolutionary Road با معنای لفظی جاده انقلابی نیز دوباره همبازی هم شدند. این فیلم درباره زندگی مشترک است که کارگردانی آن را سام مندس بر عهده داشته است.
 
همسر سابق کیت وینسلت
 
 
در سال ۲۰۱۱ در زمانی که وینسلت و راک اندرول در ویلای سر ریچارد برانسون در جزیره اختصاصی اش بودند، آتش شدیدی این ویلای مجلل را سوزاند و کیت در جریان این آتش سوزی، مادر ریچارد برانسون را نجات داد و مورد تقدیر آقای برانسون قرار گرفت. ند راک اند رول خواهرزاده ریچارد برانسون، موسس مجموعه ویرجین، است.
 
 
یکی از سخنگوهای کیت وینسلت گفت که در مراسم خصوصی ازدواج کیت و ند، دو فرزند کیت و تعداد بسیار اندکی از دوستان و اعضای خانواده اش شرکت داشته اند. به گزارش ایران ناز راک اند رول که نام اصلی اش ایبل اسمیت است، برای شرکت پروازهای فضایی ویرجین گالاکتیک کار می‌کند. این شرکت تحت مالکیت دایی اش ریچارد برانسون است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان