ramazan
ramazan

حفظ و نگهداری برنزگی پوست در پاییز

حفظ و نگهداری برنزگی پوست در پاییز
نازوب، اگر شما اهل برنزه كردن پوستتان هستید به 5 توصیه زیر عمل كنید تا رنگ زیبایی كه در تابستان روی پوستتان نشسته با آمدن پاییز رنگ نبازد.

1 – از لایه‌بردار استفاده كنید
برداشتن سلول‌های مرده از روی پوست یك ضرورت است. سلول‌های مرده پوست را خاكستری نشان می‌دهند. 2 بار در هفته از یك لایه‌بردار برای پوست صورت استفاده كنید و آن را به شكل دورانی روی پوست مالش دهید.

2 – مرطوب‌كننده بزنید
مرطوب بودن پوست قانون شماره یك داشتن پوستی نرم و زیبا است. فراموش نكنید هر بار كه دوش گرفتید یك مرتبه از مرطوب‌كننده استفاده كنید.

3 – اتوبرنزه بخرید
كرم‌های اتوبرنزه را می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی تهیه كنید. یك یا دو بار در هفته می‌توانید از اتوبرنزه‌ها استفاده كنید. مصرف بیشتر توصیه نمی‌شود زیرا پوست را به رنگ نارنجی درمی‌آورد.

4 – آرایش كنید
می‌توانید برای آنكه به رنگ دلخواه برسید از كرم‌پودرها و پنكیك‌های برنزه استفاده كنید. این كرم‌ها در كنار آرایش زیبای چشم‌ها می‌توانند شما را بسیار جذاب نشان دهند.

5 – از نور آفتاب كمك بگیرید
روزهای آفتابی پاییز را از دست ندهید و به بهانه خرید یا قدم زدن از آن بهره ببرید. اما فراموش نكنید لازم است به دلیل سردی و خشكی هوا و همچنین باد از كرم مرطوب‌كننده استفاده كرده و پوستتان را محافظت كنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان