ramazan
ramazan

رابطه نامشروع بازیگر فیلم های مستهجن با … (عکس)

رابطه نامشروع بازیگر فیلم های مستهجن با … (عکس)
نازوب، این زن بدکاره که یک ستاره بد نام در فیلمهای مستهجن است در اغفال کردن ستارگان ورزشی غربی شهرت زیادی دارد. او که مدتها با "ماریو بالوتلی" ستاره ملی پوش ایتالیایی منچستر سیتی رابطه داشت و این بار موفق شد زندگی یک ستاره راگبی را از هم متلاشی کند.به گزارش نازوب گفته میشود این ستاره راگبی که "پال وود" نام دارد همسر و دو فرزندش را رها کرده تا با این زن باشد.
 
 
بنابر گزارشات او درست روز بعد از کریسمس به همسرش که مدت شش سال است با او زندگی میکند گفته است برای همیشه از زندگی آنها خارج میشود.این اقدام این ستاره راگبی باعث تعجب همگان شده است و همه نزدیکانش میگویند نمیدانند این زن با او چه کرده است که وی همسرش را که خیلی دوستش داشته است رها کرده است، اما وی  در مصاحبه اش گفت بود ازدواج آنها مدتهاست به پایان رسیده است و ربطی به این مدل هنرپیشه ندارد. اما زمانیکه با او روبرو شد حرفش را انکار کرد.
 
این زن در توئیتر تایید کرد که مدتهاست رابطه عاشقانه ای میان او و این ستاره ورزشی وجود دارد اما از جزئیات رابطه اش حرفی نزده است.هالی هندرسون  زمانی هم با ماریو بالوتلی 22 ساله رابطه داشت و حتی مدعی شده است که زمانی هم معشوق وین رونی ستاره ملی پوش انگلیسی بوده است اما این رابطه از سوی رونی هرگز تایید .
 
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان