ramazan
ramazan

این دختر با بیماری عجیبیش تبدیل به مانکن شد!

این دختر با بیماری عجیبیش تبدیل به مانکن شد!
این دختر نوجوان بخاطر شرایط جسمانی اش و بیماری عجیب و نادری که به آن مبتلاست شبیه مانکنهای مغازه ای شده است.به گزارش نازوب "لوئیس وربورن" یک مشکل ژنتیکی خاص دارد که باعث میشود استخوانهای بدنش حالت قفل شدگی پیدا کند و او شبیه مجسمه ها شود. تنها حدود 700 نفر در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا هستند.
 
این دختر جوان تاکید میکند این شرایط هرگز باعث نشده است او از انجام آنچه دوست دارد باز بماند.او که 19 ساله است و صورت زیبایی نیز دارد بسیار به صنعت مد و آرایشگری علاقه مند است و در این زمینه فعالیتهایی نیز دارد."لوئیس" در مصاحبه اش گفته است:
 
دوست دارم آگاهی مردم را نسبت به این بیماری افزایش دهم ، اگرچه در میان دوستان و آشنایم همه به خاطر من با این بیماری آشنا شده اند اما فکر میکنم شهرتم بتواند این بیماری را بیشتر به مردم بشناساند.او از سن سه سالگی با علائم این بیماری روبرو شد و از آن زمان بازوانش به صورت کاملا غیر عادی قفل شده است و او را بیشتر به مجسمه ها شبیه کرده است.
 
او به خاطر علاقه شدیدش به مد همیشه سعی میکند جدیدترین محصولات وارد شده به این عرصه را تهیه و استفاده کند. او میگوید مادر و مادر بزرگش نیز زنان خوش پوش و خوش تیپی بوده اند و او دوست دارد در این زمینه همانند آنها باشد. وی علاقه مند است که بتواند در صنعت مد و آرایشگری پیشرفت زیادی داشته باشد.او تاکید میکند در حال حاضر همه تمرکزش را روی کارش گذاشته است و برایش مهم نیست بیماری اش درمان شود یا خیر اگرچه اگر بداند راهی برای درمان این بیماری وجود دارد خوشحال خواهد شد.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان