دستگیری زنی سارق در اتوبوسBRT‌

مجموعه : اخبار
دستگیری زنی سارق در اتوبوسBRT‌
به گزارش نازوب به نقل از باشگاه خبرنگاران، زنی که قصد سرقت از خانم های BRT‌ را داشت توسط خانم های دیگر در آن مکان شناسایی و طی یک نزاع جمعی، زن سارق تحویل مأموران کلانتری گردید.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب گفت: شهروندان محدوده انقلاب باید بدانند که پلیس هر لحظه در کنار آنها آماده هر گونه کمک رسانی است.

سرهنگ مرتضی شمس در ادامه اظهار داشت: روز گذشته مقارن ساعت ۱۶ زنی در اتوبوس های BRT اقدام به سرقت از خانم های دیگر در اتوبوس به روش جیب بری کرد، که خانم های داخل اتوبوس بلافاصله متوجه شدند و او را بلافاصله دستگیر کردند.

وی افزود: پس از دستگیری سارق، زن شروع به نزاع و جیغ کشیدن نمود و عمل انجام داده خود را انکار می کرد که دیگر خانم ها کم نیاورده و با او نزاع کردند که در نهایت در ایستگاه او را به واحد گشت کلانتری معرفی نمودند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پس از گفت و شنود ماموران با مالباختگان طی بازرسی از کیف فرد سارق و همین طور بازرسی بدنی توسط مامور خانم، تعداد زیادی گوشی همراه کشف و ضبط گردید، که در نهایت پس از انتقال متهم به کلانتری، وی معترف به بزه خود شد و خود را به هویت گلشن معرفی نمود.

لذا پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای بررسی و کشف سایر جرایم به پایگاه سوم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع داده شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان