ramazan
ramazan

راه کاری برای از بین بردن موهای زائد

راه کاری برای از بین بردن موهای زائد
به گزارش نازوب، یک متخصص پوست و مو تاکید کرد جهت از بین بردن موهای زاید با استفاده از تیغ ، تاکید بر عدم استفاده از تیغ در جهت خلاف رویش موها است چرا که موجب ایجاد موهای زیرپوستی و بروز جوش های التهابی می شود.
 
دکتر محمد رضوانی گفت:

برای از بین بردن موهای زاید می توان از دو روش موقت و دائمی استفاده کرد. از بین بردن موهای زاید از طریق روش موقت در واقع شامل همان روش استفاده از تیغ، اپیلاسیون یا کندن موها و نیز روش موزدایی با استفاده از مواد شیمیایی است.

وی ادامه داد:

جهت از بین بردن موهای زاید با استفاده از تیغ ، تاکید بر عدم استفاده از تیغ در جهت خلاف رویش موها است چرا که موجب ایجاد موهای زیرپوستی و بروز جوش های التهابی می شود که در نتیجه لکه هایی بر روی پوست فرد ایجاد می شود.

استفاده از روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زاید در افرادی که موهای فر و یا پوست بسیار نرم نداشته باشند مشکلی ایجاد نمی کند اما استفاده از این روش برای افرادی که موهای پیچ خورده دارند موجب ایجاد موهای زیرپوستی در فرد می شود و استفاده از مواد شیمیایی نیز برای افرادی که پوست حساسی ندارند روش مناسبی جهت از بین بردن موهای زاید است.

این متخصص پوست و مو افزود:

از جمله روش های دائمی جهت از بین بردن موهای زاید می توان به الکترولیز و لیزر اشاره کرد که روش الکترولیز به دلیل زمان بر بودن و اذیت بسیار فرد روش چندان مناسبی نیست اما استفاده از لیزر جهت از بین بردن موهای زاید حدود 70 تا 80 درصد اثر بخشی دارد روش مناسبی جهت از بین بردن موهای زاید است و حدود 20 تا 30 درصد از موهای باقیمانده نازک تر شده و معمولا افراد از این روش نتایج مطلوبی کسب می کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان