ramazan
ramazan

گرانترین و بهترین عطرهای زنانه و مردانه دنیا (تصاویر)

گرانترین و بهترین عطرهای زنانه و مردانه دنیا (تصاویر)
اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که گران قیمت ترین عطرهای جهان تا چه اندازه می توانند گران قیمت باشند؟! برای پاسخ به این پرسش در ادامه برخی از گران قیمت ترین نمونه های موجود در جهان را معرفی می کنیم. عطرهایی با رایحه هایی بی نظیر و بطری هایی که خود همانند جواهر زیبا و گران قیمت هستند.
استفاده از عطر یا ادکلن خوش بو و فوق العاده میتواند در هر مکانی وجه تمایز افراد محسوب شود. نازوب، بدون شک، همه ما به برخی رایحه ها علاقمند بوده و ممکن است برای خرید عطر مورد نظرمان حتا مبالغ هنگفتی را هزینه کنیم.
Caron’s Poivre
 
قیمت هر بطری از این عطر برابر با دو هزار دلار است. بطری باکارا فوق العاده زیبای آن با کریستال و طلای سفید تزیین شده و نقش مهمی در افزایش قیمت این عطر داشته است. هر بطری حاوی دو اونس عطر است.

Ralph Lauren Perfume Notorious

 
قیمت هر بطری از این عطر برابر با 3 هزار و 540 دلار است. این عطر تنها در فروشگاه Harrods در لندن ارائه می شود.

Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes

 
قیمت هر بطری از این عطر برابر با 6 هزار و 800 دلار است. بطری این عطر از طراحی جالب توجه هرمی شکل برخوردار بوده و با کریستال تزیین شده است.

Jar Perfumes The Bolt of Lightening

 
قیمت هر اونس از این عطر برابر با 765 دلار است. جوئل رزنتال طراح مشهور جواهرات خالق این عطر بوده که رایحه آن همانند بوی هوا پس از زدن آذرخش است. در طراحی بطری کریستالی این عطر نیز به ایجاد حالت آذرخش توجه شده است.

Henri Almeras’s Joy Perfume for Jean Patou

 
قیمت هر اونس از این عطر برابر با 800 دلار است. هنری آلمراس در سال 1929 عطر Joy را برای عطرفروش فرانسوی ژان پاتو تهیه کرد و از آن زمان تاکنون، یکی از ناب ترین و بهترین رایحه های جهان بوده است. این عطر در زمان بحران وال استریت و برای بازگرداندن شادی به زندگی مردم تولید شد و به رغم قیمت بالا، همچنان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

Annick Goutal Perfume EAU D’hadrien

 
قیمت هر بطری 3.4 اونسی این عطر برابر با هزار و 500 دلار است. آنیک گوتال، عطرساز مشهور خالق این عطر بوده که از رایحه مرکبات مانند لیموی سیسیلی و انگور در آن استفاده شده است. رایحه شیرین و خاص آن می تواند افراد را جادو کند.

Hermes Perfume 24 Faubourg

 
قیمت هر اونس از این عطر برابر با هزار و 500 دلار است. زمان تولید آن به سال 1995 باز می گردد. این عطر ترکیبی از یلانگ یلانگ، شکوفه های پرتقال، یاس، زنبق، وانیل و عنبر سائل بوده و در بطری های کوچک یک اونسی عرضه می شود.

Clive Christian’s Imperial Majesty Perfume

 
قیمت هر بطری از این عطر برابر با 215 هزار دلار است. این عطر از رایحه ای خاص و بی همتا برخوردار است که ترکیبی از یاس، هل، میخک، لیمو، ترنج و بادام تلخ است. قیمت فوق العاده بالای این عطر به واسطه الماس سفیدی است که در بطری آن به کار رفته است. تنها 20 بطری از این عطر ساخته شده که به صورت مساوی بین نمونه های مردانه و زنانه تقسیم شده است.

DKNY Golden Delicious

 
قیمت این عطر برابر با یک میلیون دلار است. این محصول حاصل همکاری شرکت DKNY با شرکت جواهرسازی مارتین کاتز است. به کارگیری 15.17 قیراط الماس سفید، 2.43 قیراط الماس زرد و 183 گرم طلا موجب ارائه چنین قیمت هنگفتی شده است.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان