ramazan
ramazan

فهرست افراد مهم در تبلت و گوشی همراه!!!

فهرست افراد مهم در تبلت و گوشی همراه!!!
استفاده از تبلت و تلفن‌های همراه بسیار لذتبخش است. حالا اگر تبلت یا تلفن همراه شما مجهز به سیستم‌عامل معروف اپل یعنی iOS 6 باشد، این لذت چند برابر نیز می‌شود.یكی از امكانات موجود در این سیستم‌عامل قابلیت چك‌كردن صندوق‌های پست الكترونیك توسط دستگاه‌های مجهز به آن است. این قابلیت به شما این امكان را می‌دهد تا براحتی ایمیل‌های ارسال‌شده توسط دوستان و آشنایان‌تان را روی تلفن همراه یا تبلت خود دریافت كنید.
 
گاهی اوقات تعداد این ایمیل‌ها زیاد می‌شود و در میان این ایمیل‌ها، برخی از درجه اهمیت بسیاری برای شما برخوردار است به‌طوری‌كه اگر وقت نداشته باشید ایمیل‌های جدید خود را مشاهده كنید، آنها را رها كرده و شاید پس از یك روز به بررسی آنها بپردازید. این در حالی است كه ممكن است در میان ایمیل‌هایتان ایمیلی وجود داشته باشد كه در مشاهده آن تاخیری نباید رخ دهد. برای جلوگیری از این مشكل و بررسی سریع ایمیل‌های دریافت‌شده از اشخاص مهم می‌توانید از فهرست اشخاص خیلی مهم (VIP) در نرم‌افزار ایمیل سیستم‌عامل iOS كمك بگیرید.

روش استفاده از این بخش به شرح زیر است:

1‌ـ‌ ابتدا ابزار Mail را از فهرست برنامه‌های تلفن همراه یا تبلت خود انتخاب كرده و در پنجره Mailboxes، روی گزینه VIP فشار دهید. (این گزینه به‌صورت پیش‌فرض میان گزینه All Inboxes و دیگر كاربری‌های پست الكترونیك شما قرار گرفته است)

2‌ـ‌ با انتخاب گزینه فوق، صفحه‌ای شامل دو گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ گزینه اول یعنی Add VIP برای اضافه‌كردن افراد به فهرست اشخاص مهم است و گزینه دوم یعنی VIP Alerts نیز برای اعمال تغییر در چگونگی اطلاع‌رسانی هنگام دریافت ایمیل از این اشخاص است.

3‌ـ‌ با انتخاب گزینه Add VIP اسامی افرادی كه در دفتر تلفن شما ثبت‌شده و دارای آدرس ایمیل هستند، با رنگ مشكی نمایش داده می‌شود. با انتخاب هریك از این افراد، می‌توانید آنها را به فهرست VIP اضافه كنید و این عملیات را تا زمانی كه فهرست‌تان تكمیل شود تكرار كنید. (شما می‌توانید برای حذف افراد موجود در فهرست VIP، روی نام آنها را جارو كنید تا گزینه حذف را مشاهده كنید. همچنین برای اضافه‌كردن افراد به این فهرست می‌توانید هنگام دریافت ایمیل از آنها نیز روی نام فرستنده ایمیل فشار داده و از صفحه به‌نمایش درآمده گزینه Add to VIP را انتخاب كنید)

4‌ـ‌ پس از ایجاد فهرست اشخاص مهم ‌باید با انتخاب گزینه VIP alerts، چگونگی اطلاع‌رسانی در خصوص ایمیل‌های دریافت‌شده از این افراد را مشخص كنید. اطلاع‌رسانی این ایمیل‌ها می‌تواند بااعمال تفاوت در صدای هشدار دریافت ایمیل و… همراه باشد.

5‌ـ‌ از این پس هرگاه ایمیلی از اشخاص مهم برای شما ارسال شود نه‌تنها نحوه اعلام هشدار آن به شما متفاوت است، بلكه برای مشاهده سریع ایمیل‌های دریافتی از این اشخاص در میان صدها ایمیل دیگر، می‌توانید پس از مراجعه به نرم‌افزار ایمیل، روی گزینه VIP فشار دهید. همچنین برای ویرایش فهرست این افراد و مدیریت مجدد آنها نیز می‌توانید روی آیكون آبی كه در سمت راست این گزینه به چشم می‌خورد، فشار دهید.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان