ramazan
ramazan

آموزش رنگ کردن موی فانتزی (تصویری)

آموزش رنگ کردن موی فانتزی (تصویری)
 
  برای رنگ کردن فانتزی موها میتوانید تکه هایی از مو را بنا مدلی که دوست دارید جدا کنید و یا همه ی موها را و بعد از آن دکلره کنید تا پایه ی زرد یا ۷ یا ۸ برسه و بعد از رنگهای فانتزی استفاده کنید و بدون اینکه با اکسیدان ترکیب کنید بزنید مثلا مارک بس bes رنگهای فانتزی با تنوع زیادی دارد که بنا به سلیقه ی خود میتوانید انتخاب و استفاده کنید.
 
آموزش رنگ کردن موی فانتزی (تصویری)
 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در اینجا موها را دکلره میکنیم. برای امتحان کردن اینکه این رنگ مو به شما می آید یا نه می توانید از موهای روشن کنار صورتتان چند تارمو را رنگ کرده ،سپس در صورت تمایل کل مو را رنگ کنید ودر غیراین صورت همان تکه را چند بار با شامپو بشویید تا پاک شود.
 
آموزش رنگ کردن موی فانتزی (تصویری)
 
 
و بعد از دکلره کردن و رساندن آن به پایه ی مورد نظر رنگ ها را میزاریم میتوانید به جای رنگ از واریاسیون استفاده کنید البته میدانید که واریاسیون ه خیلی زود با ۲-۳ بار شستشو از بین می روند؛واریاسیون ها راحت تر وسریعتر از رنگهای فانتزی از روی موها پاک می شوند پس در صورت تمایل به بودن رنگ در مدت زمان کمتر بهتر است از واریاسیون ها استفاده کنید.
 
آموزش رنگ کردن موی فانتزی (تصویری)
 

 

همانطور که در عکس نیز ملاحظه می کنید میتوانید موها را به سه قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را یک رنگ بگزارید
 
بهتر است که  رنگهای فانتزی را با فاصله های کم وبه مقدار زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است از رنگ قبلی در موی شما باقی مانده باشدو رنگ موی جدید شما آن رنگی نشود که می خواستید،پس برای تغییر رنگ تا پاک شدن کامل رنگ فانتزی قبلی صبر کنید.
 
واریاسیون ها راحت تر وسریعتر از رنگهای فانتزی از روی موها پاک می شوند پس در صورت تمایل به بودن رنگ در مدت زمان کمتر بهتر است از واریاسیون ها استفاده کنید.
 
برای امتحان کردن اینکه این رنگ مو به شما می آید یا نه می توانید از موهای روشن کنار صورتتان چند تارمو را رنگ کرده ،سپس در صورت تمایل کل مو را رنگ کنید ودر غیراین صورت همان تکه را چند بار با شامپو بشویید تا پاک شود یا گاهی هم می توانید برای امتحان رنگ مو که بدانید بر روی موی رنگ شده ی شما به چه رنگی در خواهد آمدابتداچند تار مو از پایین موی هایلایت شده را قیچی کرده وداخل ظرفی از رنگ فانتزی مورد نظر قرار دهیدو بعد از یک ربع بشویید و رنگ آن را ببینید و سپس در صورت دوست داشتن آن رنگ، کل مو را رنگ کنید.

 

موی لایت :
یک کار بسیار فانتزی است که مستطیل بالای سر را جدا کرده و دکلره می کنیم سپس به ۳ تا ۷ قسمت افقی تقسیم کرده و توسط رنگ های فانتزی هر تکه را جداگانه رنگ کرده و می شوییم که به شکل رنگین کمانی روی موها قرار می گیرد.
 
هایلایت هفت رنگ:
در این نوع هایلایت که بر روی هایلایت های تکه ای انجام می شود می توانید چند تارموی باریک و نازک از هر تکه موهای هایلایت شده ی خود رابا یکی از رنگهای فانتزی ذکر شده رنگ کنید، وقتی این رنگها در لابه لای موها در کنار هم با رنگ موی طبیعی قرار می گیرند زیبایی خاصی پیدا خواهند کرد . در این هایلایت بهتر است هر تکه از مو را که جدا می کنید در یک تکه فویل آلمینیوم قرار داده وسپس رنگ فانتزی را روی آن بزنید، چرا که از چند رنگ استفاده می کنید بهتر است که با هم مخلوط نشوند والبته چون زحمت زیادی می کشید، می توانید برای ماندگاری بیشتر از مقدار خیلی کمی اکسیدان با درصد پایین به همراه شامپو استفاده کنید.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان